Bedre hjemmeside

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej

jeg vil høre jer andre om i har nogle god ide til siden eller andet?
som jeg måske vil bruge til siden eller i siger hvad jeg skal gør bedre på en eller anden måde?. :)

Grund til at der er reklame på siden er så jeg kan få lidt penge nogle gange så at jeg ikke skal bruge min Su på det. :)

så derfor vil jeg høre hvad du / i synes om siden

http://jesperbok.dk/

Tror du misforstod det med at sætte streg under.

I din CSS står :
Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Jeg syns det ville være bedre med :

Som det er nu står der på forsiden "Prøve-Prøve eksame opgaven & Eksame opgave" som er et link. Men det ser fuldstændig ud som resten af teksten så den eneste mulighed jeg har for at finde dine links er ved at sidde og bevæge musen hen over teksten for at se hvornår "hånden" kommer som musemarkør.

Prøv og skift baggrundsfarve på din menu når man holder musen over :

Indlæg senest redigeret d. 17.10.2011 00:59 af Bruger #13010
Hej Jesper :)

Kan ikke nævne så meget som ikke allerede er blevet nævnt her, men synes den mest irriterende fejl er dét med dine links (rent kodningsmæssigt).

Med hensyn til din stavning, så skal du være hjertens velkommen til at kontakte mig her på Udvikleren, hvis du har brug for hjælp. Det er ikke for at hænge dig ud på nogen måde. Se det som et tilbud :)

tak
daniel P det er du velkommen til og tak for tilbud :) men kan du ikke sende det til mig på email eller facebook i word doks.

djwillumsupport@gmail.com eller http://www.facebook.com/Jesperpb

& jo jeg skal nok for lavet det om det der i css, jeg kigger på det i aften :)

Jeg gennemgår det og sender det til dig :)

hvor hen bliver det ?

men gider du ikke skrive hvorfor en side du har taget og kopie det fra?

Tror du misforstod det med at sætte streg under.

I din CSS står :

Jeg syns det ville være bedre med :

Som det er nu står der på forsiden "Prøve-Prøve eksame opgaven & Eksame opgave" som er et link. Men det ser fuldstændig ud som resten af teksten så den eneste mulighed jeg har for at finde dine links er ved at sidde og bevæge musen hen over teksten for at se hvornår "hånden" kommer som musemarkør.

Prøv og skift baggrundsfarve på din menu når man holder musen over :

synes du nu, er det blevet bedre?

Indlæg senest redigeret d. 17.10.2011 17:07 af Bruger #16353
Ja jeg syns det er bedre at linksne nu skiller sig ud fra resten af teksten så man rigtigt kan se hvor de er.

Ja jeg syns det er bedre at linksne nu skiller sig ud fra resten af teksten så man rigtigt kan se hvor de er.

Godt er det blive bedre ?

Ja det var jo det jeg skrev.:bounce:

Indlæg senest redigeret d. 17.10.2011 20:53 af Bruger #13010
Ja det var jo det jeg skrev.:bounce:

Tak

- Er der nogle som har en ide eller andet som du / i måske synes jeg skal lave om på eller gøre bedre?

Hvad synes i om http://jesperbok.dk/jp/uddannelse-website/

Indlæg senest redigeret d. 17.10.2011 23:18 af Bruger #16353
Jeg forstår stadig ikke hvorfor du skriver "Se her" osv sidst i linksne.

Prøv og put noget mere indhold på siderne. Der er jo ikke så meget på en del af siderne.

Indlæg senest redigeret d. 18.10.2011 00:16 af Bruger #13010
<< < 123 > >>
t