Bedre hjemmeside

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej

jeg vil høre jer andre om i har nogle god ide til siden eller andet?
som jeg måske vil bruge til siden eller i siger hvad jeg skal gør bedre på en eller anden måde?. :)

Grund til at der er reklame på siden er så jeg kan få lidt penge nogle gange så at jeg ikke skal bruge min Su på det. :)

så derfor vil jeg høre hvad du / i synes om siden

http://jesperbok.dk/

Hej Jesper

Jeg syntes at siden er fin nok, design mæssigt. Dog syntes jeg du skal optimere top menuen, så det er nemmere at se hvad man trykker/vælger.

Syntes også at du bør bruge en anden tekst farve, eller ikke nødvendigvis en anden tekst farve der går meget imod sort, men gråsort måske, da teksten bliver lidt kedelig på en hvid baggrund. En anden løsning kunne være at lave overskrifter med en anden farve i stedet, så siden bliver mere farverig.

En sidste ting, som du skal tænke meget over (kan forstå du desværre ikke staver så godt), er at rette stavefejl på de ting du skriver. Det ødelægger helhedsindtrykket, hvis læseren falder over mange stavefejl, og er dermed også med til at nedgradere kvaliteten af din side.

Ellers Keep up the good work! :)

Tak for feddet back til mig og jeg ved godt at der skal blive lavet om på top sådan?
, og ja jeg skal nok kigge på det min bedste ven skal nok hjælp mig når jeg er færdig.

Med hensyn til top menuen, kunne du f.eks. med CSS lave så når en bruger holder musen over linket på menuen, vil teksten skifte til en anden farve. :)

mener du sådan som er op i top af siden nu?

Indlæg senest redigeret d. 16.10.2011 20:43 af Bruger #16353
Ja, f.eks.

havde du da andre ide eller hvad?

Syns du skal skrive tydeligt på forsiden hvad formålet med din hjemmeside er.
Det virker som om at er en hjemmeside du bruger til dig selv nærmerst og til at vide hvem du er til andre... kan ikke helt finde ud af det.

Anyway...

Der står "Sitemape|Sitemape|Sitemape" øverst. Ingen af linksne virker.

I stedet for at lave link som hedder "Klik her" så lav link teksten så den forklare hvad der sker når man klikker der.
For eksempel "Så er der blevet lavet et gallery klik her".

Når jeg besøger linket "klik her" og går tilbage til forsiden så er linket blevet hvidt... ligesom baggrunden hvilket vil sige at jeg ikke kan se linket når jeg har besøgt det.

Desuden syns jeg over du skal have streg under links så de skilder sig ud fra resten af teksten... som der er nu ligner et link almindeligt tekst og jeg ved først det er et link når jeg holer musen over.

Jeg forstår ikke siden "Støt Jesperbok"... der er 3 videoer som for mig bare ikke giver mening. Hvad har det med at støtte dig at gøre ?

Designet er jo fint nok jeg syns bare ikke rigtig der er noget indhold eller viden at komme efter. Jeg har stadig ikke forstået meningen med siden. Andet end jeg gætter på det er en side om dig sådan at du kan vise hvad du laver hvis du skal søge job og du har et sted at vise de ting du har lavet.

Du har 2 links som åbner i en ny tab :
http://jesperbok.dk/solsystemt
http://jesperbok.dk/designmuseum
Er der nogen grund til at designet der skal skifte og åbne i en ny tab ?
Jeg troede først det var en anden hjemmeside.

Syns hellere du skal have det samme design i stedet for der er 3 design på samme hjemmeside men det må du jo selv om.

Brug eventuelt http://validator.w3.org/ hvis du går op i validering af HTML koden.

Jo der er grund til at jeg håber det i ny tab det er pga det er min eksamen opgave :) som du også kan læse stå der prøve-prøve eksame, og den anden stå der eksamen, så jo det giver altså mening. og jeg arbejder altså på siden for at blive bedre til hvad jeg skal kig efter meget osv. :)

men ja jeg håber hårdt på at få klare det der med links så det virker og giv mening omkring det:)

Omkring sitemap det er fordi jeg er i gang med at arbejde på links som skal virker m.v.. så derfor har jeg det står sådan der.

Indlæg senest redigeret d. 16.10.2011 22:25 af Bruger #16353
I stedet for "Solsystemet - Prøve-Prøve Eksamen Se Siden" hvor kun det sidste er et link.

Så skriv "Solsystemet - Prøve-Prøve Eksamen" hvor hele teksten og eventuelt også mappe ikonet er et link.

Også syns jeg der er bedre hvis du fjerner text-decoration:none; så der kommer streg under.

okay. men synes siden er blevet pæner endnu hvad den var i starten? eller bedre eller hvad man siger dog?

& jeg har fået ret det med mappe og tag den væk da jeg kun finde fejl på den ved min hp , da jeg havde lavet site på min imac. :)

Indlæg senest redigeret d. 16.10.2011 23:27 af Bruger #16353
<< < 123 > >>
t