Martin & Michael.
Takker for jeres indlæg.
WordPress er et godt forslag, har også bruge det før. Tak Martin for at tilbyde din hjælp. Selv på hobby basis ,)
Martin.
Ja det er lige sådan en hjemmeside jeg gerne ville oprette.
Er der nogle der har erfaringer med en god dansk hosting service? selv har jeg før i tiden brugt domain.com, men jah det er lidt bøvlet med dem.
Den erfaring jeg selv har med firmaet er mildest talt ikke positiv. Og der er også nogle grumme indlæb på trustpilot.dk
Scootergrisen.
i slutningen af 2007 blev min egen moder kontaktet af en Danaweb A/S sælger. Og blev tilbudt en hjemmeside løsning til hindes 1 kvindes :p firma. Det i sig selv lød meget godt. Hvorefter der bliver sendt et "tilbud" på opsætningen og services. Efter at hun læste tilbudet, valgte hun at skrive under på det. I 2008 ville hun så gerne ud af firmaet, og kontaktede Danaweb telefonisk, og aftalte med sælgeren at hendes aftale ville slutte, med den udløbsdato som var aftalt i kontrakten. Dette skete dog ikke, så i 2008 kontaktede jeg også Danaweb, telefonisk (suk, det var dumt) og aftalte det samme, af aftalen skulle opsiges. Jeg fik ikke en skriftlig beskræftigelse (det var rigtig dumt).
Men altser nu var det blevet opsagt 2 gange, fra vores side. Og stadig i 2010 (jeg var ude af luppen i 2009) bliver jeg nød til at skrive en mail, hvor jeg beder at aftalen bliver opsagt, og beder om en beskræftigelse. Denne får jeg så, men så holder firmaet sig til at nu er det blevet opsagt for sent og aftalen først stopper i 2011.
Samtidig med at de kræver betaling i 2008 - 2011, for et site som ikke kan ses online. Men her igår sagde de til dommeren at site godt kunne ses online, men den url som sitet stod under var bare ændret. Og det havde de selvfølgelig holdt for sig selv indtil igår ,) fantastisk.
Taget fra trustpilot
bondefangeri og uetisk opførsel
Mage til talentløs firma skal man lede længe efter! Lover en masse -leverer intet reelt produkt. Selv efter flere forsøg på kommunikation om mangler og kritiske fejl ved design, bliver det aldrig lavet. -Til sidst får man så at vide, at det ikke kan lade sig gøre -altså de ting, de lovede ved deres besøg, hvilket gør, at produktet slet ikke egner sig til vores firma. Siden kommer aldrig videre fra testserveren og vores egen hjemmelavede joomlaside, virker meget bedre -også rent designmæssigt. Opsigelsesperioden overskrides -da de ikke er til at få fat i -og vi ender med en ekstra regning på 12000kr -der dog i sidste ende reduceres med 500kr -da vi i hvert fald ikke har haft noget hostet hos dem! -Vi ejede heldigvis selv vores domæne. De truer med advokat og dyr retsag, hvilket kan presse selv de mest principfaste til at punge ud :-( Det var en meget dyr lektie, og skulle nogen nogensinde gøre alvor af, at trække dem i retten -ja så stiller vi os gerne til rådighed med vores sag!
Mvh.
Janni og Heinz
Så man kan jo undre sig, over sådan et firma.
Indlæg senest redigeret d. 15.10.2011 10:59 af Bruger #16700