Artikler, stemmer og kommentarer

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Min artikel er på anden gang ved at blive stemt ned så den bliver nok heller ikke godkendt denne gang.

Men hvorfor skal det være så besværligt at få en artikel herind ?

Det fint nok folk stemmer nej... men når mange stemmer nej uden at skrive en kommentar om hvorfor de stemmer nej så har man jo ingen ide om hvad man skal gøre bedre i artikel. Så skal man sidde og gætte også sende den til godkendelse igen.

Hvis jeg går ind og kigger i HTML artikler så er der 9 artikler ialt.
Den 3. nyeste artikel er fra 2003 :S

Vil det ikke være bedre at artikler slet ikke skulle godkendes men i stedet blev de vist med det samme også kunne folk stemme om artikel var god eller ej og på den måde kunne andre brugere se om en artikel nok var god eller ej.

Og at den bruger der har skrevet artiklen burde altid havde adgang til at redigere og forbedre artiklen.

Jeg syns det er unødvendigt svært og få en artikel og redigere i den herinde og det syns jeg er ærgeligt fordi så mister folk lysten til at lave artikler hvis det alligevel ikke bliver godkendt.

Hvad siger i ?

Det du skal tænke på hvad angår HTML-artikler, er at HTML i sig selv er utroligt simpelt. Alle ikke-backend orienterede artikler handler jo mere eller mindre om Javascript.

Igen, kvalitet over kvantitet. Hvis HTML kan dækkes fyldestgørende på 3 artikler, så er der ingen grund til at godkende en 4. medmindre den er "god nok" :)

<< < 12 > >>
t