God aften interesserede!Har du lyst til at være medejer af et nyt projekt, som skal startes op? Projektet går alt i alt ud på at folk kan oprette sig hos os, komme i kontakt med andre brugere og sende ansøgninger til forskellige virksomheder som skal komme igennem godkendelse hos os. På denne måde vil alle henvendelser blive taget i betagning efter en seriøst godkendelse hos os.
Idéerne kan bryde frem, og derfor har jeg brug for netop
DIG hvis du har nogle gode idéer, og kan finde ud af design og/eller programmering.
Lidt om migJeg går på uddannelse som Web Integrator, og jeg bruger meget af min tid på programmering og design. Desværre er design ikke 100% min stærke side, da jeg går utrolig meget op i programmering. Derfor søger jeg en som er god til design, og som har lyst til at folde sin viden ud og vise hvad han/hun kan.
Om arbejdet i projektetJeg står for domæne og webhotel, som allerede er registreret hos Webbot.dk. Kapital (løn) vil
ikke være en del af projektet, men bliver der gjort indkomst i projektet vil overskuddet selvfølgelig blive fordelt alt efter aktivitet.
Hvis der er flere som har lyst til at være med, så er jeg med på den. Jeg søger
ikke kun en, men derimod så mange som muligt som har erfaring inden for nogle af disse områder:
* HTML, CSS & PHP
* JavaScript & jQuery/ajax
* Design viden (både i Photoshop, Illustator og dreamweaver)
Hvis I har nogle spørgsmål ang. projektet, eller hvis I er interesseret i at være en del af projektet, så kommentér her forneden i kommentar feltet, eller skriv en mail til
mail@dab93.dk.
Med mange venlige hilsner
Daniele Buttigli @ www.dab93.dk
Indlæg senest redigeret d. 03.10.2011 21:48 af Bruger #16025