>Man fristes til at spørge om, hvor svært er det lige at lave en slet funktion?
*suk* - slet funktionen er hermed implementeret
>Jeg er i princippet enig i at artikler skal gengodkendes, men er det ikke muligt at gøre det synligt, hvad forskellen mellem en gammel og ny artikel er.
Jo det er bestemt muligt, med det kræver en diff engine af en art. Jeg har ikke rigtigt sat mig ind i om der findes nogen der kan plugges ind rimeligt let, men at skrive en selv er i hvert fald ret besværligt, hvis det skal fungere ordentligt. Da det er meget få rettelser der bliver indsendt, vil jeg argumentere for at forfatteren blot skriver en kommentar omkring hvad der er rettet, og at dem der bedømmer artiklen nøjes med at skimme og tjekke at alting stadig er som det skal være - sværere behøver det imo ikke at være
>Men egentligt syns jeg slet ikke den skal gengodkendes. Det gør bare at folk ikke skriver artikler hvis i spørger mig fordi det ender med at blive besværligt.
Igen, der bliver indsendt meget få rettelser, netop fordi at en artikel først skal godkendes og dermed som udgangspunkt er ganske korrekt når den kommer igennem
. At indsende en rettelse som skal godkendes er præcis lige så lidt besværligt som at indsende en rettelser der IKKE skal godkendes - den eneste forskel er at det tager lidt længere tid.
Mvh.
Kasper (TSW)