Valg af editor

Tags:    web-editor

<< < 12 > >>
Hejsa.

Jeg ville høre til hvilke editor folk vil anbefale?

Jeg har indtil i dag brugt Dreamweaver og HTML-kit...

Det vigtigste krav er sådan set at den har en indbygget FTP funktion så jeg kan arbejde på filen direkte og at når jeg gemmer filen så uploades den helt automatisk. Den må gerne kunne have adgang til flere FTP adresser på samtid.

Så kom gerne med forslag, da jeg ikke synes voldsomt meget om Dreamweaver og HTML-kit er ikke voldsom godt til JS og PHP med hensyn til syntax highlightning.
HTML-kit har jeg også haft en del problemer med og gider ikke rigtig bruge voldsom meget mere tid på det.

Glæder mig til at se hvad i kommer med

19 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Notesblok!!! ;p

Det er naturligvis ens eget valg, men Notepad til alt andet end noter svarer imo til at slå søm i med en neglefil - der findes bare så mange bedre værktøjer til opgaven :)

Mvh.

Kasper (TSW)

OS X: TextMate
Win: Netbeans

der har været en del tråde om det før
en af dem er den her: http://www.udvikleren.dk/forum/35297/udvikler-program/

ellers prøv at søg lidt her inde på siden :)

Hej Kasper.

Har kigget lidt på din TSW WebCoder, og den ser faktisk rigtig god ud.
Jeg forstår bare ikke hvorfor der både en buy og download?

Hvad er forskellen på de to versioner?

Hej Kasper.

Har kigget lidt på din TSW WebCoder, og den ser faktisk rigtig god ud.
Jeg forstår bare ikke hvorfor der både en buy og download?

Hvad er forskellen på de to versioner?

Det er en prøveversion du downloader. :)

Ja det opdagede jeg lige :S

Det er en prøveversion du downloader. :)

Jeps, du kan prøve programmet gratis i 30 dage og se om det er noget for dig. Derefter kan du købe en licens hvis det er tilfældet :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Notesblok!!! ;p

Notesblok!!! ;p

Det er naturligvis ens eget valg, men Notepad til alt andet end noter svarer imo til at slå søm i med en neglefil - der findes bare så mange bedre værktøjer til opgaven :)

Nu skal det ikke være nogen hemmelighed at jeg er lidt af en begynder i programmering og dermed web-kodning, og synes at notepad er fantastisk, da det lærer dig koderne og opbygningen af sproget så meget bedre end en editor :)
-Mn ja, det er jo på til en selv =)

<< < 12 > >>
t