Hjælp til brug af script / sti fejl

Tags:    html css javascript

Hejsa. Jeg vil gerne have stylet nogle select bokse, og jeg har også fundet ud af, hvordan man gør det med javascript - nemlig ved brug af bl.a. dette script: http://ryanfait.com/resources/custom-checkboxes-and-radio-buttons/

Det virker perfekt, hvis jeg bare laver en mappe på et andet domæne og putter filerne ind i samme niveau. Men ligeså snart jeg putter nogle filer ind i forskellige mapper, og der er noget .htaccess på, så bliver billedet ikke vist - men bortset fra det, så fungerer det. Derfor går jeg ud fra, at det er fordi, der er nogle fejl i stien. Men selvom jeg ligger billedet i nærmest alle mapper og har prøvet mange forskellige stier, så virker det bare ikke.

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre, jeg synes nærmest jeg har prøvet alt - så derfor spørger jeg her.

Rettelse: Jeg tror måske, der er en anden mulighed. Det ser ikke ud til, at den span, som scriptet skal lave, bliver lavet her. Kan det være det, der er problemet? Det virkede bare "på test domænet", så jeg kan ikke se hvor en forkert sti eller .htaccess skulle påvirke det.

Oversigt over hvordan filerne ligger

/hentboksere.php (der hvor select skal vises)
/style.css
/ress/formstyling.php (der hvor js scriptet er i)
/ress/head.php (hertil hentes js scriptet + css scriptet. Denne fil bliver så lagt ind i alle filer, fx hentboksere.php)
/img/select.png (billedet)

Den relevante del af hentboksere.php

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Den relevenate del af style.css

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Formstyling.php

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Head.php (2 ting trukket ud)

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Det er meget at kigge på, det ved jeg godt - men jeg vil blive meget taknemmelig, hvis nogle kan hjælpe mig! :)

Mvh. Christian

PS: Hvis live eksempel ønskes, er det muligt.

Indlæg senest redigeret d. 20.09.2011 19:24 af Bruger #16043
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men det lykkedes mig at fixe problemet ved at include scriptet i selve filen og ikke gennem head.php. Mærkeligt...

t