Link i nyt vindue?

Tags:    java

Hvordan laver man et link i et nyt vindue eller i en iframe?

Hilsen Mathias

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hilsen Mathias

mener du hvordan du fra hovedsiden laver et link som kun ændrer iframen? du bruger target: target="iframenavn"

eller mener du hvordan man fra iframen laver et link der ændrer hele siden? så er det target="_parent"

Kig på Applet.getAppletContext().showDocument(URL url, String target);

Hilsen Mathias

mener du hvordan du fra hovedsiden laver et link som kun ændrer iframen? du bruger target: target="iframenavn"

eller mener du hvordan man fra iframen laver et link der ændrer hele siden? så er det target="_parent"

Øhhhhh?? Det er i java-forumet!! Så jeg vil naturligvis have det i java!!

Hilsen Mathias

Hilsen Mathias

Øhhhhh?? Det er i java-forumet!! Så jeg vil naturligvis have det i java!!

Hilsen Mathias

aha... sorry, min første besked herinde... tog mig et kvarter at finde ud af hvordan man besvarer!

Kig på Applet.getAppletContext().showDocument(URL url, String target);

har prøvet men det virker ikke det var derfor jeg spurgte her!

Hilsen Mathias

hæ hæ ja mark du er ike lgie så skarp du :p måske du skulle se hvor du klikker i sted for bare at save ;)

jeg kan ikke lave et nyt forum indlæg så jeg skriver mit problem her.. jeg bliver ved med at få den her error: Exception in thread "main" java.lang.NoSuch.MethodError: main
med næsten alt jeg kører :( please hjælp hurtigt!

lukker tråden

Hilsen Mathias

t