Hejsa
Jeg er ved at se på en liste med mine kompetencer som skal præsenteres på min side, og da dette jo altid er et punkt som vil blive forbedret og ofte opdateret ønsker jeg at bygge noget der kan fungere dynamisk.
Mit design vil være:
BRUGT ---------- KOMPETENCE ---------- NIVEAU ---------- ERFARING
2011 .............. C# (2.0, 3.5, 4.0) ......... |||||| Ekspert ......... 5 år
Altså at jeg har en tabel med nogle overskrifter og herefter skal der i min codebehind puttes data ind. Dette er ikke problemet, men mere stylingen af samme.
Fx vil jeg gerne have at første kolonne har en baggrundsfarve der er anderledes end den på siden, og vil gerne benytte nogle klasser på de forskellige celler, men det er blot at når jeg har min celle så benytter jeg cssklassen og så vil alt i denne blive stylet efter denne css-klasse?
- TableCell cell = new TableCell();
- cell.CssClass = "GreenStyle";
Endnu værre er det med cellen med niveau, hvor jeg gerne vil have nogle streger eller mindre pæle der skal vise at niveauet vokser. Altså jo mere erfaren, jo flere streger og så med en titel til.
Oveni for at gøre det endnu mere besværligt vil jeg gerne have at disse "progress-bar"-agtige points langsomt skifter farve for at gøre det visuelt tiltalende.
Jeg vil gerne have dette skal fungere dynamisk da denne kompetence skal opdateres efter nogen tid til at være blevet bedre, og her ønsker jeg "blot" at skulle ændre mit niveau hvorefter den grafiske præsentation ændres uden en masse arbejde fra min side af.
Så har nogen noget input til hvordan jeg kan gøre dette på en effektiv måde?
Indlæg senest redigeret d. 06.09.2011 11:17 af Bruger #16651