Fremtiden er vel det samme som vi har brugt i lang tid bare i nyere versioner som giver nye muligheder.
HTML kommer du ikke uden om hvis du vil lave hjemmesider og lige i øjeblikket er HTML 5 ved at være færdig og der er rigtig mange spændende ting i så alene HTML 5 kan du bruge lang tid på at lære.
CSS bruger du til at få din hjemmeside til at se fin ud.
javascript skal du bruge til mange af de nye HTML 5 koder.
Server side sprog som PHP er ikke en nødvendighed så det kan du lære som det sidste når du har styr på HTML, CSS og javascript.
En ting som jeg syns er rigtig spændende er <canvas> tagget hvor man med javascript kan tegne 3d grafik med WebGL sådan at man kan lave en hjemmeside som har en 3d verden og det uden plugins.
Jeg bruger selv HTML, CSS, javascript og PHP.
Jeg er ikke så god til javascript fordi jeg før i tiden havde dårlige oplevelser med browsere som crashede og jeg syns javascript kode meget tid virkede dårligt og langsomt og ustabilt.
Men det lader til at det er en nødvendighed at bruge javascript til for eksempel <canvas>.
Hvis du har et hurtigt grafikkort så prøv og hent den seneste firefox og se om du kan få den her side til at virke :
http://videos.mozilla.org/serv/mozhacks/flight-of-the-navigator/Så prøv og forstil dig man har sådan en hjemmeside hvor man kan flyve rundt i en 3d verden. Det tror jeg er fremtiden. Og det er så lavet med HTML og javascript.