Søger programmør / designer

Tags:    opslag

<< < 12 > >>
Hej alle sammen her på udvikleren.

Jeg søger en programmør og en multimedie designer, til et projekt som jeg så småt er ved at starte op.
Kan ikke gå direkte ind i det, men forklarer gerne hvis der skulle være nogle interesserede..
Projektet er 100% seriøst og forhåbenligt kommer det op og bliver en succes, som både du og jeg kan tjene en god skilling ved!

Jeg søger en programmør, som har godt kendskab til opbygning af hjemmesider, med hvad dertil hører, login system osv.
Han/hun må også gerne kunne designe hjemmesider, men eller søger jeg også sådan en, da hjemmesiden gerne må se lidt anstændig og professionel ud.

Ved godt det ikke var det helt store jeg fortæller, men hvis du vil vide mere, så send en mail til mig på: madsmadsen91@gmail.com

Håber at høre fra dig!
Mvh. Mads Madsen

11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hehe... det er stadig alderdiskrimination...

Hvad der skulle havde været skrevet er noget i stil med at min. x antal års relevant erhvervserfaring, og/eller en relevant uddannelsesretning (datamatiker mm.).

At udmelde at en person ikke har de nødvendige kompetencer, udelukkende på baggrund af alderen er direkte fordomsfuldt. :)

Men vi har da fået afklaret at Daniele er for ung, og jeg er nok for gammel. Så det var da bare ærgeligbærgelig... :)

<< < 12 > >>
t