Salg af hjemmeside arbejde

Tags:    opslag

<< < 123 > >>
Kære søgende personer.

Nu har jeg gået og tænkt i et stykke tid på at sælge det arbejde jeg laver, som så kunne være til dig. For en meget billig pris kan jeg opsætte en hjemmeside, alt efter dit behov. Der er selvfølgelig forskel på prisen afhængig af hvad der skal installeres til siden.

Jeg kan opsætte typiske "blogs" hvor du kan have alle dine personlige oplysninger i, hvor du kan skrive blogindlæg's som bliver sendt til en database, og bliver hentet ned i en blog-sektion.

Jeg kan også opsætte community's, men da dette er et større projekt bliver prisen dog også højere.

Jeg arbejder på deltid. Dvs., da jeg går på uddannelse kan jeg først fortsætte på projektet når jeg har fri. Jeg er ikke faglært, men jeg er selvlært. Jeg går på uddannelse som Web Integrator, så derfor vil prisen være lavere nu end den vil være i fremtiden.

Jeg programmere hjemmesider med HTML, CSS, JavaScript (jQuery/ajax), PHP og MySQL. Da jeg er selvlært har jeg ikke fuld erfaring med de større sprog såsom JavaScript. Jeg koder meget i PHP, så den har jeg godt og grundigt styr på - men ikke 100%. Derfor er det begrænset hvad jeg kan lave.

Det som jeg kan tilbyde er bla.:
* Blog-system (igennem en database)
* Administration m. login
* Simpelt design (kan videreudvikles efter behov)
* Gæstebog/Tagwall
* Personlige profiler/kontoer
* Besked system (kan bruges som en slags mail, bare iblandt brugere/administratorer)
samt en del andre ting.

Hvis i kommer med nogle idéer eller spørgsmål kan jeg ud fra dét, svare så godt som muligt og lægge en pris.

Typiske priser jeg stiller:

Personlig blog (**): kr. 500,-
Personlig blog: kr. 1000,-

Virksomheds website (**): kr. 750,-
Virksomheds website: kr. 1500,-

Community: kr. 2500,-

** = uden login/administration, bare som normal side med enkelte query's

Priserne er selvfølgelig varierende efter indhold, størrelse, tid mm.
Domæne samt webhotel skal selv betales. Har du brug for at jeg sætter det op, lægges der et gebyr på 100 kroner ekstra.

En ekstra bemærkning: I hverdagene skal der tages højde for at jeg bestemmer hvor tit jeg arbejder, samt weekenderne kan variere efter om jeg har tid - hvis der skal være deadline (senest tidspunkt til færdiggørelse) lægges der et gebyr afhængig af sidens pris og tid.

Hvis du er interesseret i dette, kan du kontakte mig med følgene muligheder:
Facebook: link
Email: dab93@dab93.dk
Tlf.: +45 20 82 84 01

Indlæg senest redigeret d. 19.08.2011 17:30 af Bruger #16025
Synes det er helt fint med salgs annoncer. Så længde det er i et relativt lille omfang gør det ikke noget.

En idé kunne måske være at lave et tag der hed "Reklame" så man på den måde ville være opmærksom på det er reklame og måske også lave en reklame side.

Det værste er nok skjult reklame, eks. skjulte affilate links etc.

Derudover synes jeg også at disse sider falder i samme kategori som "jeg leder efter en der mod betaling vil lave X for mig" - og dem ser jeg intet galt i.

Dem har jeg det også helt fint med, så længe x ikke antager værdien "skoleopgave".

<< < 123 > >>
t