Salg af hjemmeside arbejde

Tags:    opslag

<< < 123 > >>
Kære søgende personer.

Nu har jeg gået og tænkt i et stykke tid på at sælge det arbejde jeg laver, som så kunne være til dig. For en meget billig pris kan jeg opsætte en hjemmeside, alt efter dit behov. Der er selvfølgelig forskel på prisen afhængig af hvad der skal installeres til siden.

Jeg kan opsætte typiske "blogs" hvor du kan have alle dine personlige oplysninger i, hvor du kan skrive blogindlæg's som bliver sendt til en database, og bliver hentet ned i en blog-sektion.

Jeg kan også opsætte community's, men da dette er et større projekt bliver prisen dog også højere.

Jeg arbejder på deltid. Dvs., da jeg går på uddannelse kan jeg først fortsætte på projektet når jeg har fri. Jeg er ikke faglært, men jeg er selvlært. Jeg går på uddannelse som Web Integrator, så derfor vil prisen være lavere nu end den vil være i fremtiden.

Jeg programmere hjemmesider med HTML, CSS, JavaScript (jQuery/ajax), PHP og MySQL. Da jeg er selvlært har jeg ikke fuld erfaring med de større sprog såsom JavaScript. Jeg koder meget i PHP, så den har jeg godt og grundigt styr på - men ikke 100%. Derfor er det begrænset hvad jeg kan lave.

Det som jeg kan tilbyde er bla.:
* Blog-system (igennem en database)
* Administration m. login
* Simpelt design (kan videreudvikles efter behov)
* Gæstebog/Tagwall
* Personlige profiler/kontoer
* Besked system (kan bruges som en slags mail, bare iblandt brugere/administratorer)
samt en del andre ting.

Hvis i kommer med nogle idéer eller spørgsmål kan jeg ud fra dét, svare så godt som muligt og lægge en pris.

Typiske priser jeg stiller:

Personlig blog (**): kr. 500,-
Personlig blog: kr. 1000,-

Virksomheds website (**): kr. 750,-
Virksomheds website: kr. 1500,-

Community: kr. 2500,-

** = uden login/administration, bare som normal side med enkelte query's

Priserne er selvfølgelig varierende efter indhold, størrelse, tid mm.
Domæne samt webhotel skal selv betales. Har du brug for at jeg sætter det op, lægges der et gebyr på 100 kroner ekstra.

En ekstra bemærkning: I hverdagene skal der tages højde for at jeg bestemmer hvor tit jeg arbejder, samt weekenderne kan variere efter om jeg har tid - hvis der skal være deadline (senest tidspunkt til færdiggørelse) lægges der et gebyr afhængig af sidens pris og tid.

Hvis du er interesseret i dette, kan du kontakte mig med følgene muligheder:
Facebook: link
Email: dab93@dab93.dk
Tlf.: +45 20 82 84 01

Indlæg senest redigeret d. 19.08.2011 17:30 af Bruger #16025
Fejlpost ... Sorry. læste et indlæg forkert

Indlæg senest redigeret d. 19.08.2011 21:09 af Bruger #10410
Hvad man ikke kan, lærer man 'bare' ;=)

Jeg er ked af det jeg sagde, Kasper har set indlægget og ville af slette det eller sagt noget hvis ikke han synes det passede ind - så det synes han åbenbart.

Hehe jeg tænkte nok at der var nogen der havde spottet mig :). Jeg ynder bestemt ikke at være enehersker, selvom det til tider har sine fordele. Af samme årsag lurede jeg lige lidt med på jeres respons i den her tråd, før jeg tog en beslutning om hvad der skulle ske. Jeg synes som udgangspunkt ikke at Udvikleren's forums skal fungere som én stor opslagstavle for folk der søger arbejde, så jeg hælder umiddelbart til at slette Daniel's tråd, men det passer mig fint at det lige skabte lidt debat først. Det giver os alle en bedre ide om hvad vi ønsker og hvad vi ikke ønsker her på siden :)

Det lader til at der er en overvægt at folk der ikke ønsker at denne tråd skal være her, så jeg vil nok vælge at slette den inden for det næste døgns tid. Har I i mellemtiden noget at tilføje til debatten, så kom endelig med det! Er der fx brug for et sted her på sitet hvor freelancere kan gøre opmærksom på at de er åbne over for betalte opgaver eller er det ikke noget I synes skal være en del af Udvikleren? Lad mig høre fra jer!

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 19.08.2011 23:45 af Bruger #1
Ved ikke om der er så mange posteringer af denne type, at jeg vil opfatte det som et problem. Har kun et problem med skjult reklame. Det sagt, er det klart, at jeg ikke ønsker at se forum fyldt af ansøgninger.

Hvis der skulle være nok til det, så synes jeg det vil være fint med en separat opslagstavle for de som søger enten opgaver, eller folk til at løse dem. Bare lidt en skam for folk, hvis de bliver for godt skjult til at man ikke spotter dem :=)

Men ja kunne være fint nok, så man fx. også havde et sted, man kunne tilbyde studerende studie-jobs, uden man spilder alle andres tid i forum på det, samt at de har bedre mulighed for at spotte dem, hvis de kun lige er forbi i forbindelse med eksamens tiden.

@Kasper
Det passer mig fint at du sletter indlægget hvis det ikke er tilladt, men jeg syntes at du burde indskrive reglementet noget mere nøje næste gang, I'm sorry :).

Der er jo fordele og ulemper ved lidt af det hele vil jeg sige. Det er klart at et forum fyldt med "reklame" af disse sorter vil være skidt - men omvendt er der jo ingen der siger at der ikke er nogen der kan få noget ud af lige netop denne tråd (i min verden er tråden egentlig ok hvis der er en reel chance for at den giver noget brugbart til nogen). Der er selvfølgelig muligheden for at lave en separat sektion til denne slags ting - jeg kunne bare hurtigt blive bange for hvor sidens fokus for nyere (og vel også gamle ) brugere bliver skubbet hen imod. Det sender alligevel et stærkt signal at have en dedikeret sektion til noget der vel egentlig kun er 2. eller 3. prioritet.

Derudover synes jeg også at disse sider falder i samme kategori som "jeg leder efter en der mod betaling vil lave X for mig" - og dem ser jeg intet galt i.

Alt med måde tænker jeg

@Kaare
Jeg syntes det samme som dig. Jeg tog chancen, og det var åbenbart ikke okay. Men jeg er med på idéen med en sektion til lige netop det. Så må folk vælge hvilken side de går ind til :).

Det nu ikke fordi det har ødelagt min dag :D, og jeg synes faktisk det vil være en god ide at oprette en sektion her på udvikleren.dk, hvor man indbyrdes kunne udveksle tilbud og opgaver af denne art :lol:

Til Daniele, har du f.eks. prøvet amino.dk ?. Der har jeg selv haft god held med at hverve mig opgaver og vil anbefale dig at prøve den vej.

@John
Det vil jeg prøve, har nemlig ikke prøvet det. Tusind tak :)

Kan også anbefale flexer.dk - lavet til formålet ;-) Det kan godt være at det koster lidt, men lad os bare sige at de 175 betalte sig tilbage mange gange i løbet af 3 dage :-)

<< < 123 > >>
t