Hvis tråden har min umiddelbare interesse eller jeg blot er nysgerrig på svaret, vil jeg naturligvis kigge på den flere gange. Sådan er jeg måske bare, kan godt være jeg tager fejl mht. andre mennesker.
Jeg må indrømme at jeg ikke lige kigger på
farven, om enten den er grå eller ej.
Mit indlæg var
ikke for at nedgøre dine idéer, blot hvordan jeg (mig, alene mine) mener om det du skriver ifht. det nye Udvikleren.dk
Maildelen må jeg indrømme at stå ved. Jeg håber ikke Kasper laver en udbakke med "ulæst/læst" funktion, som mange andre "fora". Som jeg skrev i forrige indlæg, ville denne funktion sikkert bare få dårlig indflydelse på mail funktionen, idet man ikke "bare" kan læse mail uden at besvare. Tænk nu hvis afsender bliver sur, fordi "man har jo læst den, hvorfor ikke svare" ..
Overvej det selv. Der kan hurtigt blive noget unødvendigt krydderi mellem brugerne.
Edit: For at pointere ovenstående, mener jeg ikke at Udvikleren.dk skal følge de mange andre (excuse me: newbies), "fora" som egentlig aldrig er et egentlig forum, men mere et "samfund" hvor man krydser mail med chat og andre holdninger.
Det er (bør være) et forum hvorpå man får sin hjælp. Igen er tålmodighed en dyd, og hvis ikke man har en dags tid til svaret, burde man overveje at søge IRL hjælp eller CHAT (IRC, osv).
Bare
min mening.
EDIT: Der er måske en mindre bug (ifølge min mening), at redigering af indlæg bør være begrænset mht. tiden. Jeg vil formode at 15 minutters redigering vil være mere end rigeligt, dog har man adgang til (såvidt jeg har oplevet) op til 24 timers efterfølgende redigering.
Endvidere bør man skrotte den scrollbar i redigering, nå man(Udvikleren) alligevel benytter jQuery. Hvorfor ikke lave en funktion som udvider den efter browser/opløsning størrelse, og som ekstra plus (til større opløsninger) kan udvide den efter behov.
Sidstnævnte kunne hjælpe mange, især dem som sidder @ work. Idag er der ikke mange der har 15" længere :-)
Indlæg senest redigeret d. 10.08.2011 18:24 af Bruger #16613