Kender godt alt tricket og virker ikke i Media Center. Prøver lige at ændre indstillinger i Media Player.
Selv hvis CTRL+I virker er det nok ikke hurtigt nok. Jeg har sagt til mig selv at mindst 4 billeder i sekundet vil jeg have til den skærm. Og jeg kan sagtens levere meget mere med den kode jeg har skrevet nu. Men nu er der jo heller ikke nogen grund til at overdrive. Tror bare ikke på at en screenshot til clipboard metode er særlig god.
EDIT : Og jeg prøver.... Intet. TeamViewer kan i hvert fald ikke og PrtSc ser heller ikke så glad ud :/
EDIT EDIT:
Jeg så vidst ud til at finde problemet... Intels hardware acceleration, OS'et får aldrig "fat i" skærm output dataene fordi de bliver renderet på GPU'en før de bliver sendt til mit TV. Prøvede at slå Intels Driver fra og Voila.
Det giver mig så et nyt problem. I kan vel alle sammen godt regne ud at køre HD film og lignende uden hjælp fra en GPU er noget.... Ahøm... Krævende ^^ Så det er ikke en instilling jeg har tænkt mig at køre med, så hellere undvære "LiveView" på min touchskærm.
Indlæg senest redigeret d. 30.07.2011 04:36 af Bruger #14381