Pop up midt på skærm ligesom facebook til at log ind.

Tags:    javascript css

Jeg sidder lige og kommen en idé at hvis man klikker på f.eks på "log ind" så vil der komme en box op form midt på skærm hvor man bare kan "log ind" ligesom f.eks når man kigger på billeder kommer der en box frem Hvordan laver jeg sådan et , jeg mener det er javascript, men er dog ikke helt sikkert.

Håber du / i forstår mig ellers må i lige spørger mig igen?

billedet er tag ind på dkbn.dk

http://localhostr.com/files/YMntuJq/capture.png

ligesom det her.

Indlæg senest redigeret d. 23.07.2011 00:22 af Bruger #16353
6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Jesper,

Der skal ikke punktummer for enden af dine tags når du opretter en ny tråd. Det ville jeg næsten tro at du allerede var klar over, med den mængde tråde du allerede har oprettet her på sitet :). "javascript." og "css." giver ikke rigtigt mening, så jeg har rettet det for dig nu, så du bare bruger "javascript" og "css" - det er næsten det smarteste, synes jeg :)

Mvh.

Kasper (TSW)

jeps :)

Hej Jesper,

Der skal ikke punktummer for enden af dine tags når du opretter en ny tråd. Det ville jeg næsten tro at du allerede var klar over, med den mængde tråde du allerede har oprettet her på sitet :). "javascript." og "css." giver ikke rigtigt mening, så jeg har rettet det for dig nu, så du bare bruger "javascript" og "css" - det er næsten det smarteste, synes jeg :)

Jeg er 100% med dig og forstår dig godt men jeg har fået klart mit problem!

Jeg er 100% med dig og forstår dig godt men jeg har fået klart mit problem!

Super, og så husker du naturligvis lige at stemme på Jacob's indlæg hvis det var det der hjalp dig, eller at poste din egen løsning så andre også kan få glæde af den, ligesom i alle de andre tråde, ik? :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Ja det er lige noget jeg skal lærer ;)

t