Redirect loader siden to gange

Tags:    asp.net

Hejsa

Jeg er ved at lave en side til at vise mine kontaktinformationer.
Da internettet er et stort internationalt offentligt sted, er der masser af muligheder for at misbruge de oplysninger man sætter tilfængelige derude, både spambots, og hacking af konto'er.
Derfor vil jeg have at man skal klikke på en knap for at man får vist mine kontaktoplysninger da det ikke vil være "logisk" for en crawler eller bot at sniffe mine email oplysninger.

Meningen er så at når man trykker på knappen Send (anmodning om kontaktinfo), så sendes man tilbage til præcis samme side som man starter på, blot med nogle URL-parametre (Kontakt.aspx?code=Acces4U) og så skal load-metoden læse denne og dermed identificere at brugeren har aktiveret kontaktinfo ved at trykke på knappen send.

Mine info er "gemt" i et panel der ikke synlig fra start. Der ses på om code er den værdi den skal være, og hvis den er så vil den vise panelet.

ASPX-filen:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Codebehind:
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 

Mit problem er så at når jeg trykker på knappen så kommer den ind i load og postback, men her er variablen ikke sat endnu.
Derefter går den ned og aktiverer button1_click og kommer igen ind i load, men her mener den ikke det er en postback.

Hvordan løser jeg lige det på en smart og smuk måde?

Indlæg senest redigeret d. 18.07.2011 19:59 af Bruger #16651
t