Seneste twitter på min side

Tags:    javascript html php

Hej,

jeg sidder i øjeblikket og arbejder på at få twitter ind på min side, så jeg kan se min seneste seneste tweet!

- Jeg har fundet en nem løsning her ;

http://www.webdesigndev.com/programming/how-to-display-your-last-tweet-using-javascript-and-the-twitter-api

Men jeg har dette problem når jeg prøver at indsætte mit javascript ;

http://www.dropmocks.com/mXZok

Det skal lige siges jeg ikke er en haj til kodning overhovedet, og har aldrig rigtig arbejdet med javascript før :-)

Håber en kan hjælpe mig, kan virkelig ikke se fejlen. Jeg programmere i Netbeans.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Programmer som Word og visse blog systemer osv. vælger at lave en lidt mere fancy version af citationstegn, som dog typisk ikke er gyldige i HTML og de fleste programmeringssprog. I den artikel du linker til er deres " blevet konverteret til ” tegn. Ret dem til " tegn, så er du i hvert fald nået lidt længere :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Selv tak! Husk at stemme på det/de svar der har hjulpet dig mest :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Hvis du ser meget nøje på de forskellige citationstegn, er der forskel på dem du har sat ind via. den kode du har kopieret kontra den kode du selv har skrevet.

Hvis du ser meget nøje på de forskellige citationstegn, er der forskel på dem du har sat ind via. den kode du har kopieret kontra den kode du selv har skrevet.

- Tak fordi du vil hjælpe, men kan du uddybe det en lille smule?

Det er så præcist beskrevet som det kan være...

Men se på forskellen mellem citationstegnene på linje 21 og 23... Der er fejl på linje 23... Sådan går det når man glad bare kopierer derudaf... :)

Programmer som Word og visse blog systemer osv. vælger at lave en lidt mere fancy version af citationstegn, som dog typisk ikke er gyldige i HTML og de fleste programmeringssprog. I den artikel du linker til er deres " blevet konverteret til ” tegn. Ret dem til " tegn, så er du i hvert fald nået lidt længere :)

Det sgu da også rigtigt :-)!
Mange tak, dejligt der var en der gad at hjælpe mig lidt på vej.

Det er så præcist beskrevet som det kan være...

Men se på forskellen mellem citationstegnene på linje 21 og 23... Der er fejl på linje 23... Sådan går det når man glad bare kopierer derudaf... :)

Det var så lille en kode, at jeg bare kopierede det - og jeg er ikke den store kode-nørd.. Så jeg har ikke et behov for at lære det :-)

Indlæg senest redigeret d. 14.07.2011 21:26 af Bruger #15228
t