vidre send person

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej UV'er

hvordan sender jeg nemmest folk hen til denne side
www.umbrella-gaming.dk

når de har tilmeldt sig et nyheds brev det de skal gøre er at skrive navn og mail.
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

håber i vil givet et for slag til hvordan det skal løses.

har enlig prøvet men en: header(location...........)
men så står der fejl by output

14 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal, som du også selv er inde på, gøre det med header(). Den fejl du får opstår når du forsøger at bruge header() funktionen efter at der er blevet sendt output til browseren. Du skal med andre ord sørge for at placere din kode så langt oppe i filen at der, når header() funktionen kaldes, ikke er sendt så meget som et mellemrum output til browseren :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Kan du ikke bruge:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

I stedet for:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

:D

Og der er ikke noget whitespace/nogle linebreaks i toppen af filen? Det kunne man ellers godt tro, for fejlen opstår på linje 26, som bliver linje 24 her. Altså kunne noget tyde på at der er 1-2 linjer som vi ikke ser, som må ligge længere oppe. Sørg for at der ikke er så meget som antydningen af et linebreak, et ord, et tegn eller bare en omgang whitespace før dit øverste <?php, som jeg også allerede har skrevet. Ellers må du zippen filen og lægge den til upload et eller andet sted, så vi kan se den.

Mvh.

Kasper (TSW)

Det vil i så fald være i stedet for den linje hvor du udskriver dit "tak for tilmeldingen" :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Daniele, det er han selv inde på i sit indlæg og jeg har også sagt det - har du læst tråden før du svarede? :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Start med at paste hele fejlen her på forummet - der er ikke noget der hedder "fejl by output", så indtil videre har jeg kun kunne gætte på hvad problemet er.

Som sagt skal du sørge for at der ikke er noget whitespace, tekst, HTML eller anden form for output før linjen hvor du bruger header() funktionen. Problemet kan også være at din editor gemmer din fil med BOM (byte-order mark), så tjek også for det. Jeg Googlede lidt og fandt over følgende artikel, der rimeligt grundigt beskriver de forskellige muligheder for hvordan fejlen kan opstå:

http://kb2.adobe.com/community/publishing/505/cpsid_50572.html

Så tjek ovenstående, og hvis du stadig har problemer, så vis HELE fejlen her.

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 12.07.2011 22:57 af Bruger #1
ja men dette er hele filen hvor vil du forslå at sætte den ?

har prøvet dette som du forslog kasper men der er stadig det der out put

#Kasper, det virkede på ham som om at han ikke kunne få header() funktionen vil at virke, derfor skrev jeg det bare :)

den skriver dette.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/umbrella/public_html/brev.php:2) in /home/umbrella/public_html/brev.php on line 26

og den er gemt uden BOM
og det er kun den kode som ligger her inde der er i filen

<< < 12 > >>
t