Hejsa.
Jeg tager billeder i min fritid, og kunne godt tænke mig at have en portfolio hjemmeside.
Status er lige pt., at jeg har brugt WordPress, men af en eller anden grund er det gået hen og blevet ufatteligt langsomt. Admin sider tager helt op til et halvt minut at loade, og normale sider tager alt i mellem 5-30 sekunder at loade. Det er ikke godt nok, og jeg vil derfor høre om der er et alternativ til WordPress. Jeg var super glad for WordPress, designet var genialt, og det var let og overskueligt & jeg havde efterhånden fået sat mig ind i hvordan WordPress dur. Irriterende at det så går hen og bliver så pisse langsomt!
Anyway - Jeg bruger CMS fordi jeg ikke har gidet lavet en portfolio-hjemmeside fra bunden, men hvis ikke jeg finder en anden alternativ, nem løsning, så kan det blive det jeg bliver nødt til.
Er der nogen der har nogle gode forslag til CMS'er?
Jeg kender bl.a. også Typo3, men ved at der er en MASSE arbejde i at finde ud af det, og det var det jeg godt kunne lide ved WordPress - Der kunne man bare downloade et super nice, færdig design..
Thanks in advance