Nogle som kan give mig en hånd med dette?
Jeg prøver at indlæse en public key som denne - Den er eksporteret i PKCS#1 Format af PHP SecLib.
-----BEGIN PUBLIC KEY-----
MIGJAoGBANG1kB5yyyRDAuzs2CsIacmezmaQsQQXjvrv6puAGQspPSQwaAte/U/zvohm5Lk2K4ma
89E9wWUhlkMVOlqqAnyFJGXxBF5dPSlr3lA0zmLLqZjuCYRiWp1Z6OQNwXc09cZO5ywM4im5VHDB
c1W6fTsnMf6XIFPbgl29fYHebypPAgMBAAE=
-----END PUBLIC KEY-----
Ind i en RSACryptoServiceProvider ... Jeg har virkelig prøvet alt, har læst at man burde kunne fjerne header og footer og så base64 dekode resten, og derefter indlæse det som et X509 Certificate men det har jeg slet ikke haft held med.
Den siger "Objektet blev ikke fundet" eller noget i den stil når den forsøger at parse værdien (og nej har ikke glemt at initilisere nogle objekter, er fuldstændig sikker på det er fra parsingen).
Så hvordan pokker får jeg gjort det der?
Ville være ULTRA taknemmelig hvis nogle kunne vise mig det med en lille source snippet hvor de indlæser ovenstående ind i en RSACryptoServiceProvider, men ellers så bare fyr nogle hints af
JEG HAR EN OPDATERING:
http://stackoverflow.com/questions/5493722/loading-the-jira-public-certificate-in-net-from-a-string-how-to-convert-asn-1-eDet er NØJAGTIGT samme problem som jeg har. Hans fejl er i hvert fald hel magen til. Ved ikke om det er af samme årsag som han nævner der, men det er derfor jeg spørger jer
- Endnu en update -Jeg blev så pissed at jeg endte med at udvide PHP Sec Libs eksport funktion med XML.
Før i siger jeg bør poste svaret så ja, det gør jeg også, jeg laver skam en hel write up så andre ikke skal gå igennem det helvede som jeg gjorde!
Indlæg senest redigeret d. 29.06.2011 01:43 af Bruger #14381