liste over hver eneste ip der er på domænet

Tags:    php

hej udviklere

er det mugligt at lave en liste ov hver eneste ip der kommer ind på mit domæne, samt klok evt. mere uden at jeg skal til at lave en kode på hver eneste side. tænkte på noget ala htacess (staves)

håber der er en der vil give en guid fra sig eller en løsning på dette da det måske ikke kun vil hjælpe mig men også mange andre som måske vil få brug fordet.

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det kommer an på opbygningen af dit website ;-) Når jeg laver en side går alle forespørgsler igennem min index.php fil, hvilket vil sige at jeg bare kan placere koden der hvorefter jeg kan opfange hvad jeg vil på hver eneste side :-)

Hvis du arbejder med forskellige filer til hver enkelt side, tror jeg ikke der er mulighed for at opsamle brugerdata ét sted uden at tilføje kode til alle filerne. Hvis du vil gøre det let for dig selv, kan du jo nøjes med at inkludere den fil der indsamler dataene hvis det er?

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

På den måde kan du ændre i koden fremover uden problemer, men du slipper nok ikke udenom som minimum at placere ovenstående i dine filer ;-)

t