fejl i out put i session start

Tags:    joomla php

Hej UV'er

jeg har lidt problemer med mit joomla får disse output fejl

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/umbrella/public_html/configuration.php:1) in /home/umbrella/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/umbrella/public_html/configuration.php:1) in /home/umbrella/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/umbrella/public_html/configuration.php:1) in /home/umbrella/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 426

og disse linjer i session.php er disse
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

hvad skal jeg gøre.

min hjemmeside er denne hvis det er nemmere for jer at hjælpe på denne måde. http://www.umbrella-gaming.dk

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fejlen står der. Du må ikke bruge session_start efter du har skrevet output. Quote fra php.net : "To use cookie-based sessions, session_start() must be called before outputing anything to the browser."

Din fejl skriver endda hvor dit output starter henne (output started at /home/umbrella/public_html/configuration.php:1)

Det samme gælder med headers. Så bare sørg for at headers og session_start altid bliver sat før NOGET SOM HELST output

min config.......

ser sådan ud
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

har fjernet data base og ftp login samt $secret da jeg ikke lige vil hackes

men hvad skal jeg gøre i den for er ikke god til php.

Jeg har ingen ide uden at kunne se hele koden. Men hvis du bare tager fat i fejlmeddelelsen og din kode, skal du nok finde fejlen. Der må bare ikke være noget output inden.

t