Vector virker ikke....

Tags:    java

Jeg prøver lige igen, jeg har ikke posted her i forummet før (kun kigget) og da jeg ikke indtastede nogle point slettede den mit indlæg :( Her kommer det en gang til, do ikke så gennemført som første gang !!

Jeg er begynder til Java og er ved at finde ud af det grundlæggende i sproget... (som nok kan ses af programmet.:) ) Jeg vil lave et program hvo man indtater egenskaber for en bil, og derefter udskriver den det... informationerne skal skrives ind i en vector. så der kan inskrives mange biler...
Programmet virkede fint da bilerne blev indskrevet som parametre... men da indtastning kom på tale virkede det ikke...

Den skriver at nummerpladen er null (nummerplade er en String) og de andre to værdier vægt og antaldøre er 0 (de er int)

her er programmet som består af to klasser...

KLASSE 1

Fold kodeboks ind/udKode 

KLASSE 2

Fold kodeboks ind/udKode 

Der er ingen dybere mening med programmet, blot at finde ud af hvordan toString, vector og kald virker..

Jeg håber der er nogen der kan finde uf af hvad der er forkert, og ikke mindst kan forklare hvorfor det ikke virker som det er sat op nu :)

Tak for din tid :)

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du sætter aldrig dine field variabler til noget, nå du har indtastet dem...

Fold kodeboks ind/udKode 

Sådan skal det se ud... Her sætter du dine field variabler til den indtastede værdi med det samme. Det du gjorde, var at give nogle lokal variabler værdierne...

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westeberg
http://www.westsworld.dk

Tusind tak for dit svar.. !!!

Nu har jeg fundet ud af hvad de der point pruges til... har desværre kun et point at give :(

Jeg er virkelig taknemlig !! :D

t