Joomla 1.6 - brugerrettigheder

Tags:    joomla

<< < 12 > >>
Hej :)

Det drejer sig om et skoleprojekt.
Et træningscenter skal have lavet et system, som skal give mulighed for

1) at centrets kunder kan oprette sig som bruger og få en personlig side (på træningscentrets website)

2) den personlige side skal indeholde, udover de almindelige informationer (navn, kontakt info) nogle mål med træningen samt et personligt træningsprogram, som deres træner laver og retter

3) dog skal kunden selv have kontrol over/vælge hvilke trænere der skal kunne se deres profil og rette i deres træningsprogram

Mit problem er bare at jeg kan læse mig til at det ligger i Joomla 1.6, men jeg kan simpelthen ikke få det til at lykkedes?

Nogen der har erfaring og evt. ved hvordan man gør eller om Joomla overhovedet kan løse denne opgave? (er begyndt at tvivle) ???

Håber der er en der ude der vil og kan hjælpe mig

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2011 20:10 af Bruger #16677
12 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Peter Juul Hansen - tror du det kan fremstilles i Joomla?

Er jeg den eneste der ikke kan se Peters svar? :S

Jeg har ikke svaret, blot bedt om email ved svar.

Ahh, okey :-)

Nej jeg kan heller ikke se hans besked, bedt om min e-mail ved svar.. Hvordan kan jeg sende min e-mail til dig uden alle ville kunne se den??
(er første dag jeg er her)

Malene, kan du skrive lidt om hvordan du har forsøgt at lave det? Hvilke componenter og moduler du har prøvet med?

Jeg har selv forsøgt at lave et lignende projekt i Joomla 1.5 og 1.6 samt Drupal, uden at kunne få det til at fungere.

Måske det kunne være relevant også at spørge eksperterne på http://forum.joomla.org/

Man kan sende private mails ved at holde musen over den mørke bjælke med en brugers navn, så kommer der nogle ikoner frem.

Tryk på konvolutten.

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2011 22:03 af Bruger #3173
Har forsøgt med modulerne User Group Login Redirect Home Page og Community Builder, desværre uden held...

Yderligere har jeg forsøgt i WP og Drupal (men drupal bliver for kompleks til mig) :(

Har spørgsmålet på forum.joomla.org (den danske underside) der har jeg fået følgende svar: Prøv Community Builder eller JomSocia, men synes heller ikke de løser problemet :(

Indlæg senest redigeret d. 17.06.2011 22:21 af Bruger #16677
Prøv at spørge på http://forum.joomla.org/

jeg har oversat det efter bedste evne.

<cut>
I need your help for a school project:

A gym needs a system that will allow the customers

1) to create a user account and get a personal page (at the gym website)

2) to create a personal page, containing goals with training and a personal training program, made and edited by the coach

3) However, the customer shall have the ability to control/select which coaches can see the personal profile and edit the training program

Probably it is within the abilities of Joomla 1.6 but I just can't see my way.

Anyone out there with the knowledge of how to do? Can Joomla possibly solve it? (doubt is rising ...)
</cut>

Jeg skal nok hjælpe med at tolke/oversætte et svar, hvis du har brug for det.

Tak - den er online nu. Så må vi håbe den giver pote der...
Krydser fingre ! !

<< < 12 > >>
t