På den anden side, der er sgu ingen der holder øje med hvad der sker herude anyway hvis det var det (så længe strålingen ikke får fuglene til at mutere eller noget
).
Men særskilt internet er udelukket pga installationen af det her hardware ville være en engangsbetaling, det kan jeg leve med, men gider ikke at have et abonnoment på 10 mbit internet et sted hvor jeg kun er maks 2 - 3 uger om året. Og det er absolut maks! Desuden tror jeg ikke engang man kan få det ind derude. Tvivler på der overhovedet er telefonkabler, for slet ikke tale om fiber (det kan jeg ikke engang få her i helårshuset).
Kan være jeg prøver mig med en "cantenna" på et tidspunkt, og hvis det ikke virker tror jeg at jeg vil finde frem til de "åbne lovlige general purpose" bånd og købe en række sendere modtagere dertil og så prøve at designe noget selv. Jeg har allerede et netværk på 315MHz kørende her i huset som styrer nogle af de ting jeg selv bygger. Det er så begrænset til 14KBit men det burde kunne fåes højere op med bedre hardware og HID kommunikation med computeren i stedet for serial.