Praj i retningen af brugbar javascript

Tags:    javascript

Hej udviklere

For kort at beskrive hvad jeg vil opnå:
Jeg har et forum hvor jeg vil lave en ekstra knap i editoren som åbner en lightbox, når man klikker på den. Denne lightbox skal indeholde det script jeg har installeret til at klare billidehosting på forummet. Scriptet er installeret på www.roskilde-open.dk/hosting . Det er sådan set ikke det jeg skal have hjælp til, kan jeg godt finde ud af :)

Der hvor jeg ikke helt ved hvad eller hvor jeg skal kigge er når jeg vil have noget tekst kopieret fra lightboxen og ned hvor markøren står i editoren i forummet (som ligger på www.roskilde-open.dk/forum). Jeg ville gerne have scriptede forum-kode ned i editoren automatisk :)

Hvis nogen af jer kunne pege mig i retningen af noget jeg kan bruge ville jeg være meget taknemmelig :)

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor er editoren ?

Med ex tinymce har du et helt JS library til at lave lignende funktionalitet :

http://tinymce.moxiecode.com/wiki.php/API3:tinymce.api.3.x
/J

Editoren kommer kun når man er logget ind :/

Jeg kunne selvfølgelig godt begynde at implementere tinymce, men jeg vil hellere lave det selv - så lærer jeg mere :)

Det er heller ikke så meget editoren der er relevant. Jeg tænker mere i retningne af en funktion der kan kopiere et stykke tekst fra en lightbox og ned i en tekstbox på den bagvedliggende side - er det muligt?

Indlæg senest redigeret d. 11.06.2011 12:13 af Bruger #16559
t