Fejl

Tags:    java

En dag hvor jeg tændte min computer lå der en tekstfil med navnet ---> hs_err_pid2024.log på mit skrivebord i den stod der følgende

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg kan forstå det har noget med Java at gøre og kan se den giver en masse stop fejl, men ellers er jeg lidt lost. Har jeg grund til at bekymre mig, eller er det bare en normal fejl?

Glad for flash...? Så tjek lige Flash gruppen, her på udvikleren.

[Redigeret d. 27/07-03 03:29:25 af Jan L]

Hay

EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION lyder ikke så godt iforhold til sikkerhed, især ikke når der ligger en file på dit skrivebord. Men det er ikke sikkert der er sket noget. Måske skal du opdatere it styresystem eller geninstallere det.

Af hvad jeg kan læse af den fejl du fik var det i den funktion der hedder "Java_sun_awt_windows_WColor_getDefaultColor()", og ser ikke noget problem her men man kan jo aldrig være sikker.

Best Regaards
Janus S. Andersen

P.s Har aldrig selv haft fejlen eller set den nogen steder. (Har selv programmered JAVA noget tid, men syntes bedre om C/C++.). Kunne godt tænke mig at lære lidt om Flash og ville da gerne være med i jeres gruppe hvis det kan lade sig gøre...

* Life is a dream in a programmers heaven *

En dag hvor jeg tændte min computer lå der en tekstfil med navnet ---> hs_err_pid2024.log på mit skrivebord i den stod der følgende

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg kan forstå det har noget med Java at gøre og kan se den giver en masse stop fejl, men ellers er jeg lidt lost. Har jeg grund til at bekymre mig, eller er det bare en normal fejl?

[Redigeret d. 27/07-03 03:29:25 af Jan L]

Det skyldtes at en Java Applikation crashed enten pga. en bug i applikationen eller mere sandsynligt i din Java VM.

Er det alligevel en bug i applikationen skyldtes det for det meste en forkert implementation af JNI.

http://www.jonelo.de/java/faq/

Filen hs_err_pid*.log er med andre ord en core-dump fra din Java VM når en applikation crasher.

Vi håber ikke der er sket noget! Du melder dig bare ind i gruppen Janus, her er et link http://www.flash.udvikleren.dk

Skal lige huske at sige mange tak for hjælpen :)

Selv mange tak for jeg må være med i gruppen...

* Life is a dream in a programmers heaven *

Hej

Jeg har også 3 af de filer liggende på skrivebord - har haft ca 10 stk liggende den sidste uge (har aldrig før set dem eller haft dem) hvad skal man gøre?

t