Hey gutter,
Som vi blev enige om i
den her tråd, så var det måske en ide at få genindført den gamle artikel "ønskeliste". Ideen er at alle kan tilføje et ønske til hvilken artikel de godt kunne tænke sig blev skrevet, og så kan de artikel-skrivende brugere hoppe ind og se om der ikke er noget der interesserer dem, når de føler for at skrive lidt. Sådan en feature har jeg lavet nu og I kan se den
lige her. Det er ment som et udkast, som jeg godt kunne tænke mig at udvide, hvis I ellers tager godt imod konceptet. Man kan på nuværende tidspunkt ønske artikler, og de eksisterende ønsker kan kommenteres og stemmes på.
Hvis det er noget der bliver brugt, så kunne det måske være interessant at kigge på en belønning til dem der skriver en artikel fra listen. Jeg har overvejet noget med at forfatteren, når han eller hun får godkendt en artikel der er på ønskelisten, kunne få den mængde karma som ønsket er stemt op med eller lignende.
Anyway, tag et kig og se hvad I synes, og lad os så diskutere hvordan vi skal gøre funktionen bedre
Mvh.
Kasper (TSW)