Jeg har fundet to links til dig, der viser hvordan du loader en klasse:
Stefan Svensson
http://fusket.1go.dk
Tak for links'ne.
Det satte en masse tanker igang: Kan jeg lave flere classer med samme navn, hvis de er i forskellige packages, var den første tanke, men droppet er hensat til en anden gang - jeg skal lige prøve det med at tilføje extention +'.class' til myString.
Virker edt vender jeg tilbage og udløser points'ne
Jeg har:
package srcListpr, med to xmlFiles med henholdsvis dtdList og xmlList(attrib dtd) og unmarshall-mashallClasses og GuiClass
package bookListEditor, med unmarshall-mashallClasses og mulighed for at crearer n'de xmlFiles og redigere disse, svarende til en dtd på listen.
package articleListEditor, som ovenstående.
package webSrcListEditor, ditto.
Editorerne i editor packages er grunlæggende ens, får deres særpræ 'on the run', og arver fra samme superEditor, som findes i package srcListpr.
Da project'et er tænk til at til stadighed at tilføje ny dedikerede edirorer i nye packages, ved jeg alså ikke className på forhånd, men skal konstuere navnet ud fra ny dtd.
Ind til videre bruger jeg simpel dtd'er, men det er jo bare et spørgsmål om at lave komplekse metoder til at bygge ny editor 'on the run'-
jeg har desværre ikke fast IP adresse(står på venteliste) og kan derfor ikke bruge cvs, men jeg kan godt zibbe noget kode og sende det, hvis nogen skulle være interesseret.
Nils G H Waale
java.jar.jar.jar