Jeg har netop igår fået lagt lidt af min prøve op og sat mine settings til "InProd=True" så man faktisk kommer ind til forsiden, istedet for til construction-siden.
Og det er jo fænomonale tider i forhold til.
Den "værste" tid var på 0.5sek, hvor den i FF og med VS Development server og der lå jeg på 1.5sek. så der er helt klart noget forskel.
Altså der var nogle af tiderne der lignede det var 1/3 - 1/4 sekundt det tog for at levere en side tilbage - og det er på trods af at der er indbygget logik til at hver gang en side loades så søges hele mit projektbibliotek igennem for at se hvilke filer der er blevet opdateret sidst og så skrive på siden. Så der er virkelig performance i den i forhold til localhost, ER DU GAL! Har dog ikke prøvet i IE, men vil jeg da overveje og måske en Google også.. Hvis jeg optimerer den til det, vil jeg jo også have meget mere brugbart sjov ud af CSS3 elementerne den understøtter, for alt det sjove fra CSS3 understøtter IE jo selvfølgelig ikke (forhåbentligt kun endnu).
Selvfølgelig har min webhotel udbyder sikkert også nogle gode store servere til at sparke det igennem, så selv min i7 930 ikke kan være med på det plan.
Så nu jeg faktisk ikke nervøs mere for loadtider for kan se at de loadtider jeg har herhjemme kan jeg godt ca. sige bliver 2-3 gange så hurtige når de kommer i produktion.
Allesammen mange tak for alt hjælp og svar
P.S. Det er rigtigt fedt at få så hurtig hjælp herinde, og nu føle der sker lidt med min side lidt efter lidt.
Indlæg senest redigeret d. 09.06.2011 09:56 af Bruger #16651