Simon, at kunne fjerne filer fra artikler der allerede er live giver bare ikke mening. Jeg kan godt forstå at lige netop du kunne tænke dig det i den lidt specielle situation du kom i, men generelt set så er systemet bygget op om at alle ændringer skal godkendes
Kim, som tidligere nævnt er hele godkendelsesproceduren for artikler lavet totalt om. Det er nu 100% op til alle sitets brugere, der via deres karma stemmer en artikel til afvisning eller godkendelse. De sidste par artikler der er blevet henholdsvis afvist og godkendt har kun ligget til vurdering i lige omkring et døgn
. På de artikler der er blevet afvist har I i øvrigt været rigtigt gode til at komme med konstruktiv kritik, så indtil videre synes jeg faktisk at systemet fungerer rigtigt godt - super positivt!
En ønskeliste for artikler har jeg også selv overvejet og vi har faktisk også før haft sådan en på sitet. Den fungerede ikke _vildt_ godt, men jeg tror måske at man kunne lave en version der passede lidt bedre til det nuværende udvikleren.dk, med up og down votes af ideer osv., som kunne blive et fornuftigt tiltag. Hvis det er noget der er opbakning omkring, så vil jeg meget gerne kigge på det
Jeg er i øvrigt helt enig: Artikler er en god ting, lad os endelig få flere af dem
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 29.05.2011 11:40 af Bruger #1