php

Tags:    php

<< < 12 > >>
Jeg har problemer med uploade en php script, scriptets oprindelse er Engelsk, jeg har oversat det til dansk men hver gang jeg forsøger at uploade det og går på min side for at se resultatet står der altid et error som for eks. error, unexpected $end in /usr/home/web/web294399/languages/danish.lang on line 450, jeg fik at vide af en at jeg skal skrive noget i browseren hver gang jeg vil erstatte en af php scripterne på serveren men ikke hvad der skal skrives, er der nogen der ved det.

20 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har lige prøvet at erstatte mysql,php der indeholder disse oplysninger, jeg har fået en ny kode til databasen og der for vil jeg erstatte den med den $mysql_user = "web294399"; //Username to connect
$mysql_pass = "w8g1z21992"; //Password to connect
$mysql_db = "web294399"; //Database name
Så fik jeg denne melling på min side
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/web294399/backend/mysql.php:2) in /usr/home/web/web294399/backend/functions.php on line 37

Indlæg senest redigeret d. 24.05.2011 22:20 af Bruger #16639
Du godt klar over du lige har givet hele verden adgang til din MySql database??

Og igen skal vi bruge noget mere info..

Header fejlen tyder på at du har noget php kode så noget HTML og så noget mere php med en header i den anden del? Eller blank-space i toppen af filen?

Indlæg senest redigeret d. 24.05.2011 22:21 af Bruger #8773
Nej jeg har naturligvis ikke skrevet de rigtige oplysninger hertil de er ændret

Nej jeg har naturligvis ikke skrevet de rigtige oplysninger hertil de er ændret

Jeg kunne da logge ind? xD

Der er mange filer I scriptet men der henvises hele tiden til den linie så måske er fejlen i
functions.php linie 37- header ("Content-Type: text/html;charset=$site_config[CHARSET]"); kan det være den

Der refereres til noget der er sket før linje 37.

PHP skriver at:
headers kan ikke skrives til browseren, som følge af det funktionskald på linje 37. Årsagen er at output(udskrivning) allerede er sket før linje 37.

Altså du skriver alm. tekst til browseren før linje 37, altså før du sender headers til browseren - det må man ikke.

Jeg ved ikke hvad der er galt jeg ændre bare i php scriptet og erstatter den, nu har jeg skiftet kode på databasen og sendt ændringen op i myspl.php resultatet er error i functions.php on line 37, jeg har ikke så megen forstand på php jeg ved ikke hvor jeg skal lede efter fejlen jeg kan ikke engang tag en bacup der er der også error i database.php on line 51 og min database kan jeg ikke komme ind i den viser denne fejl
Kan ikke starte session uden fejl, tjek venligst fejl i din PHP og/eller webserver log fil og konfigurer din PHP installation ordentligt. Så jeg trænger virkelig til hjælp men prøv at se på min side www.route66side.dk og måske kan du fortælle mig hvad der er galt.

Det er svært at sige noget som helst ud fra hvordan din side vises, uden at have set php filen der ligger bagved også.. Kan du ikke poste din index.php fil her inde så vi kan tage et kig på hvad det er for noget med headers?

HUSK at putte den i en kodeboks så det ikke fylder det hele!

Hvilken editor bruger du til at redigere dine filer? Hvis din editor gemmer i utf-8 med BOM kan det forklare de fejlmeddelelser du får om at "Cannot modify header information - headers already sent"...

EDIT:

Ok glem det med editoren. Jeg prøvede lige at kalde http://www.route66side.dk/backend/mysql.php direkte. Hvis du ser i kildekoden outputter den en html-kommentar:

<!-- Minus AutoDato -->

Har du tilføjet den? Gætter på at den skal fjernes fra mysql.php ... :)

Indlæg senest redigeret d. 25.05.2011 14:16 af Bruger #13559
her er de filer der styre det hele i TorrentTrader-v2.06
Bbcode.php - BDecode.php – benc.php – Bencode.php – cache.php – cleanup.php – config.php –functions.php – mysql.php - parse.php - serverload4.php - serverload5.php – tzs.php - account.php - account-ce.php - account-confirm.php - account-confirm-ok.php - account-details.php - account-login.php - account-logout. php - account-recover.php - account-signup.php – admincp.php – announce.php - backup-database.php - blocks-edit.php – comments.php – download.php – forums.php – index.php – invite.php – mailbox.php - mailbox-functions.php – rss.php – scrape.php – shoutbox.php – staff.php – tagsphp - take-themephp - teams-create.php - teams-view.php - rss.php – block.php - .htaccess
Det er index.php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Indlæg senest redigeret d. 25.05.2011 15:02 af Bruger #16639
<< < 12 > >>
t