php

Tags:    php

<< < 12 > >>
Jeg har problemer med uploade en php script, scriptets oprindelse er Engelsk, jeg har oversat det til dansk men hver gang jeg forsøger at uploade det og går på min side for at se resultatet står der altid et error som for eks. error, unexpected $end in /usr/home/web/web294399/languages/danish.lang on line 450, jeg fik at vide af en at jeg skal skrive noget i browseren hver gang jeg vil erstatte en af php scripterne på serveren men ikke hvad der skal skrives, er der nogen der ved det.

20 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er utroligt svært at gøre noget uden at vide lidt nærmere om hvilke scripts det drejer sig om, hvad det er en oversættelse til eller måske et konkret kodeeksempel for det område den melder om fejl i? :)

Lyder som en tekststreng du ikke afslutter korrekt...

Det er alle scripts der gør det blot jeg oversætter for eks. $ message = "Sorry, username is too long (max 15 characters)"; til $message = "Beklager, brugernavn er for langt (max er 15 tegn)";
Eller <table cellSpacing="0" cellPadding="2" border="0" >
<tr>
<td> Username: <font class="small"><font color="#FF0000">*</font></td>
<td><input type="text" size="40" name="wantusername" /></td>
</tr>
Til Eller <table cellSpacing="0" cellPadding="2" border="0" >
<tr>
</tr>
Får jeg er for eks. error, unexpected $end in /usr/home/web/web294399/languages/ on line 450

Hvad er der på linje 450?

Det er alle scripts der gør det blot jeg oversætter for eks. $ message = "Sorry, username is too long (max 15 characters)"; til $message = "Beklager, brugernavn er for langt (max er 15 tegn)";
Eller <table cellSpacing="0" cellPadding="2" border="0" >
<tr>
</tr>
Til Eller <table cellSpacing="0" cellPadding="2" border="0" >
<tr>
<td> <td> Brugernavn: <font class="small"><font color="#FF0000">*</font></td>: <font class="small"><font color="#FF0000">*</font></td>
</tr>
Får jeg er for eks. error, unexpected $end in /usr/home/web/web294399/languages/ on line 450

Du skal ikke rette variabelnavnene hvis det er det, du fortæller du har gjort her:

<input type="text" size="40" name="wantusername" />

har du oversat wantusername fra noget dansk?

Det lyder til at du har en oversættelsesfil i /usr/home/web/web294399/languages/danish.lang og det må være der du skal oversætte og IKKE i din html kode.

149 define("ACCOUNT_NO_UPLOADS_FOUND", "INGEN UPLOADS FUNDET");
Der i selve php scripet ændre tingene.
For eksempel der er en fil på serveren den heder config.php ændre jeg teksten fra engelsk til dansk
Får jeg error: headers already sent by (output started at/usr/home/web/web294399/backend/mysql.php:2) in /usr/home/web/web294399/backend/functions.php on line 37
$message = "Beklager, kodeord er for kort (min er 6 tegn)";
elseif (strlen($wantpassword) > 40)
$message = "Beklager, Adgangskoden er for lang (max er 40 tegn)";

Indlæg senest redigeret d. 24.05.2011 21:38 af Bruger #16639
Var det ikke 450 der var fejl på? :-)

Jo men det var i danisk fil, det er hver gang uanset hvilken php script jeg erstatter fra engelsk til dansk så får jeg error
Det er de vigtigste php script.
Bbcode.php - BDecode.php – benc.php – Bencode.php – cache.php – cleanup.php – config.php –functions.php – mysql.php - parse.php - serverload4.php - serverload5.php – tzs.php - account.php - account-ce.php - account-confirm.php - account-confirm-ok.php - account-details.php - account-login.php - account-logout. php - account-recover.php - account-signup.php – admincp.php – announce.php - backup-database.php - blocks-edit.php – comments.php – download.php – forums.php – index.php – invite.php – mailbox.php - mailbox-functions.php – rss.php – scrape.php – shoutbox.php – staff.php – tagsphp - take-themephp - teams-create.php - teams-view.php - rss.php – block.php - .htaccess

Indlæg senest redigeret d. 25.05.2011 15:00 af Bruger #16639
Du bliver nødt til at komme med noget mere information - hvilke filer har du, hvordan ser de ud og hvor kan du ændre noget så du pludseligt får en fejl?

OBS!!! Sørg for at brug udviklerens kodebokse så vi ikke får 400 linjers kode ud over det hele ;-)

<< < 12 > >>
t