PHP kode virker i Chrome men ikke i IE 9?

Tags:    php

Sorry for dobbelt post, men bliver simpelhten nød til at spørge til noget igen.

Okay jeg har fået min "glemt kodeordform" til at virke, men kun i Google Chrome? Nogle der har en ide om hvorfor den ikke virker i internet explore 9?

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Når jeg køre koden i ie 9 kommer der ingen fejl, ingen "succes meddelelse" og man får ingen mail..

- Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak :)

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 19:03 af Bruger #16605
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe?

PHP kører på serveren så browseren kan ikke have nogen indflydelse på det. Den eneste fejl jeg umiddelbart kan se er at du skriver $_SERVER['PHP-SELF'] istedet for $_SERVER['PHP_SELF'], men der er ikke nogen grund til at skrive det, da browseren vil poste til den nuværende side hvis du ikke skriver noget i action-atributten

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 21:11 af Bruger #3275
Nej det virkede ikke, hvordan kan det lade sig gøre at det ikke virker. Det er sku da mærkeligt? Siden det fungere perfekt i Chrome..?

- Senere svar

Har sku lige fundet ud af at det kun er på min computer scriptet ikke virker!? Prøvede lige på min fars og der fungere det fint.. Fatter ikke en skid.. xD

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2011 21:37 af Bruger #16605
Nej det virkede ikke, hvordan kan det lade sig gøre at det ikke virker. Det er sku da mærkeligt? Siden det fungere perfekt i Chrome..?

- Senere svar

Har sku lige fundet ud af at det kun er på min computer scriptet ikke virker!? Prøvede lige på min fars og der fungere det fint.. Fatter ikke en skid.. xD

Det lyder for mig som om det kunne være et problem med DNS cachen.
Prøv:
Start -> kør: "cmd"
I kommandoprompten skriver du "ipconfig -flushdns" og se om det hjælper :-)

Hvis ikke det virker, kan du prøve igen om et par dage.. Er det i forbindelse med et ret nyt domæne du har problemer?

t