Forsinkede artikler

Tags:    c++ php

Hej alle...

Hvad sker der med sidens artikler. Jeg har selv skrevet et par stykker, men de kommer ikke ind på siden. Lidt ærgeligt at den nyeste artikel er fra d. 18/8.

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
men hvor lang tid går der (ca) fra artiklen er indsendt til den er godkendt?

Tror jeg ikke der findes svar på. Der kommer jo nogen gange nogle artikler ind, med emner som admins ikke har forstand på. Der vil der sikkert gå længere tid!
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Hej JT...

>Hvad sker der med sidens artikler. Jeg har selv skrevet et par stykker, men de kommer ikke ind på siden.

Det tager lidt tid at få godkendt/afvist en artikel. Der er flere der skal læse den, den skal evt. rettes, diskuteres osv. Derudover er der ingen af os der har 24 timer i døgnet til Udvikleren.dk - vi roder også med andre ting. Vær tålmodig, tak :)

>Lidt ærgeligt at den nyeste artikel er fra d. 18/8.

Det er så lidt noget vrøvl :). Hvis du kigger på forsiden, vil du se at den nyeste artikel er fra d. 23/12, og at der er kommet adskillige artikler i december måned. Derudover vil jeg da lige nævne at de gode og meget gennemarbejdede artikler, med et emne der passer godt ind på siden, uden nogen slemme fejl, generelt kan godkendes meget hurtigt. Det var måske værd at tænke lidt over.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej alle...

Hvad sker der med sidens artikler. Jeg har selv skrevet et par stykker, men de kommer ikke ind på siden. Lidt ærgeligt at den nyeste artikel er fra d. 18/8.

Vrøvl.
Der er én artikel indsendt af dig, det skete 27-12-03 17:04.
Og som kasper siger, se forsiden - der er kommet adskillige artikler til siden 18-8 At den seneste i c/c++ er fra dn 18-8 kan vi ikke gøre noget ved, vel?

Mvh,

Thomas Nielsen

[Redigeret d. 29/12-03 15:19:45 af Thomas Nielsen]

men hvor lang tid går der (ca) fra artiklen er indsendt til den er godkendt?

Så så :-)

Jeg ville jo bare lige hører... ikke for at pisse på nogen! :-)

Oki.. det er helt i orden.. Men vil du ikke være sød at lukke denne tråd? Bare for ordens skyld?
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

t