Hey gutter,
Jeg følger skam med, bare rolig
Umiddelbart synes jeg det er en spændende diskussion, men jeg synes også at en del af forslagene ikke er helt relevante endnu. Fx har vi, så vidt jeg kan se, ikke de store problemer med alt for mange negative stemmer. Jeg ser næsten kun positive stemmer og så nogle enkelte indlæg der stemmes ned, typisk fordi de er alt for dårligt formulerede eller fordi de med meget få ord stiller meget store krav
Jeg synes heller ikke at man skal have karma for alle mulige ting. Jeg kan godt se at Stackoverflow gør det, og jeg kan også sagtens se det smarte i det, men jeg synes at Karma her på Udvikleren er noget man skal gøre sig fortjent til inden for et emne som sitet behandler. Karma bruges jo fx også til at vise hvor dygtig en person er inden for et specifikt emne, fx C++ eller PHP og ikke så meget om en bruger er flink til at stemme andre indlæg op. Det forsøger jeg så til gengæld at vise på andre måder, fx boksene ude til højre, som sagtens kan føre til mere omfattende lister, hvis I er interesserede
. Af samme årsag synes jeg i øvrigt heller ikke at man skal miste Karma for at stemme andres ting ned.
>Jeg savner den gamle måde indlæg blev vist på i den forstand at det nyeste altid er øverest uanset om svaret måske er nyere - dette gør de også på stackoverflow og det var sådan på det gamle udvikleren.
MB, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener - kan du uddybe lidt?
>En ting her på Udvikleren, jeg syntes er ikke så god. Det er hvis du inde i forum, trykker på den grå pil nede i bunden, og trykker på et topic, så når du trykker tilbage derfra, så går den til side 1 igen, istedet for den side du har trykket dig frem til [med den grå pil i bunden].
Jeg har implementeret et lille trick nu der i hvert fald hjælper lidt på det problem. Håber det kan bruges
Mvh.
Kasper (TSW)