Ja, så er iframe i hvertfald ikke en mulig løsning. Det dur jo ikke at linktrukturen forbliver uændret - så har folk ikke mulighed for at dele debatindlæg.
Jeg går ud fra det nemmeste så vil være at kopiere koden fra min Wordpress header og footer ind i min PhpBB template? Er der nogle der ved hvordan man gør det? -Der er uoverskueligt mange templatefiler i PhpBB :s
Og tak for de rigtig gode og uddybende svar! :-D
EDIT:
Jeg tænker at redigere phpBB's overall_footer.html og overall_header.html, så de inkluderer min wordpress header og footer.
Og for at få Wordpress hooks med, så min Wordpress header/footer automatisk opdaterer, når jeg ændrer dem i Wordpress skulle jeg kunne brueg
- <?php
- require( 'server_path_to_your_wordpress_web_root/wp-config.php' );
- wp_cache_init();
- ?>
Har jeg ret?
EDIT:
Usanset hvad jeg gør med overall_header og overall_footer sker der intet. Kan sågar slette alt indholdet uden det har nogen efffekt :/ -Er det de rigtige jeg har fat i og hvorfor sker der intet?
Filerne ligger på www/mit_domæne/forum/styles/min_style/template/
Er sgu lidt lost her..
EDIT:
Ny status. Man skal huske at tømme cache når man redigerer phpbb's template-filer.
Nyt problem. Kan ikke få overall_header.html til at loade mine ting fra wordpress headeren.
Jeg har sat .htaccess til at render filer i phpbb template mappen som php, men det hjælper heller ikke noget. Pis osse...
Indlæg senest redigeret d. 18.04.2011 20:55 af Bruger #16559