når man kan en okay del php og kan meget html.
Jeg er absolut ikke enig i at du kan en del php, når man ser dine spørgsmål her på udvikleren.
Beklager det hårde udbrud fra min side, men du er simpelthen nødt til at finde et "ståsted" og gå i dybden med det først. Så vil du lære Java, så bestem dig for at du vil lære det og ikke php.
Er så absolut enig! Mange af os har op til flere gange skrevet til dig, at du skal overveje rent faktisk at lære php ordentligt i stedet for en masse copy-pase kode du ikke selv forstår. Du har ikke styr på de mest basale begreber overhovedet.
Som Brian også skriver, skal du vælge hvad du vil lære og så gøre det ordentligt! Sæt dig rigtigt ind i det sprog du nu gerne vil lære og så brug et par år på det. Så kan du måske snakke om at have godt styr på sproget.
Når udbrudene er igang... Jeg ved godt jeg er meget grovtandet nu, og Jesper du må lidt undskylde... Men kan man ikke få en mulighed for at "gemme" indlæg fra nogle brugere? Sidst jeg talte fyldte Jespers indlæg 5 styks på forsiden
...
Men de andre har ret, det duer ikke du kører rundt i det på den måde der. Jeg kender en del der bare copy paster og tilpasser det lidt og en af dem har da også lige lavet en fin lille hjemmeside der kan vise nogle ting fra MySQL indelt i sider.... Problemet er bare at han ikke forstod hvorfor det ikke virkede først, jeg tog et kig på det og han havde pakket alting in i "Echo" tags... Det er den mest basale kommando i PHP.
Så please, lad være med at kopier/sæt ind, du ender bare som en person der ikke engang ved hvad echo gør. (Håber i kan lide mit forsøg på at opstille et lille skræmmebillede folkens).
(Skal siges han også havde mange andre fejl, og koden var helt sikkert kopieret/sat ind. Men den med echo var sgu skræmmende.)