Missing dll - Visual studio 2010

Tags:    dll visual-studio build

Hey alle..
Jeg har et kæmpe problem.. Sidder med en solution i Team Foundation 2010. Den indeholder 4 projekter, et for hvert lag. Problemet ligger i at programmet ikke kan køres, fordi den siger at den mangler en dll-fil fra et af projekterne. Har prøvet at cleane min solution, builde, rebuilde, build i mine lags rækkefølge. Og ingen af delene er nok til at få genereret den dll-fil..
Ligger fejlene i team foundation, eller på min maskine?
Hvad kan jeg gøre?

VH
Quincy



7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du er ikke bare røget i "client profile" fælden? kig efter hvilken version af framework du bruger. default er det client profile, den kanikke loade andre .dll filer. Det skal bar skiftes til "ren" framework 4 fx



Hvordan er det jeg ser hvad framework den er sat til?

EDIT!!

Fandt ud af hvad de stod til.. de 3 af projekterne er Class library og stod til framework 4.0, og mit ene lag, GUI "windows form application" står til framwork 4.0 client profile



Indlæg senest redigeret d. 13.04.2011 19:46 af Bruger #14605
Løste det så problemet eller hvad, Quincy? :)

Mvh.

Kasper (TSW)



nope.. for alle stod til framework 4.0, og GUI projekt må vel ikke ændres fra client profile?



Jo det må det gerne, du kan ikke gøre det hvis ikke du skifter. Et client profile projekt kan ikke bruge eksterne dll'er og er mest beeregnet til at distribuere som click once, så med mindre du skal bruge click once, så bare slå det til "normal" framework 4



Det skal bruges til click once :) skal de andre så også stå til client profile?
Hvis jeg nu jeg bare vælger at lave en almindelig installer i stedet (betyder ikke rigtig noget for projektet), så kan jeg godt lave alle om til framework 4.0?



Jepsen, ingen problem. Lav du bare det hele om til Framework 4



t