Java Log ind

Tags:    java

Jeg sidde her i dag i skole og se et mega fedt Log ind system som var lavet i java tror jeg.

Jeg kan bare ikk husk hvad siden hedder nu ... øhm,

Men der hvor Bruger navn og password skal være der stå "brugernavn ind der hvor man skal skrive det osv..

Håber du kan hjælp mig ellers spørger mig lige så.

44 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt -1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er meget simpelt at opnå det, du (Jesper) ønsker. Brug noget á la:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej Thomas

Jeg er enig i din løsning her, men den virker ikke for password feltet. For at der skal være synlig tekst i den, så skal feltet være af typen text. Men skal skifte til password ved fokus. Derfor postede jeg lidt javascript til at "bytte DIVs rundt".

Fold kodeboks ind/udKode 

Kunne du ikke lave samme løsning der virker med password-feltet, for brugernavnet virker jo allerede som han har skrevet....

Jeg synes, Jespers indlæg var svært at fortolke, men ikke komplet uforståeligt, og hans dysleksi er en meget god undskyld IMO.

Martin og jeg har noget tilfælles; vi formåede begge at fortolke Jespers indlæg korrekt, om end det var lidt af en udfordring.

Brians indlæg derimod er, hvad jeg kalder et unyttigt indlæg, og derfor har jeg nedstemt den.

Fold kodeboks ind/udKode 

Thomas, jeg har prøvet at kigge på din kode og det virker overhovedet ikke,

- hvis det er at der nogle som gider vise mig det på min computer så skrive lige til mig hvis det er ?

i kan se her hvordan det ser uden der er skevet noget;

http://localhostr.com/files/eTe04YI/capture.png

Lige nu pt gider du overhovedet ikke gå fra der hvor der stå Brugernavn!.. øhmm

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 18:02 af Bruger #16353
Brians indlæg derimod er, hvad jeg kalder et unyttigt indlæg, og derfor har jeg nedstemt den.

Unyttigt?? Jeg forstod ikke hvad han skrev og det er vel fair at det skal uddybes så?

Et par af os andre forstod det, og det er jo ikke livsnødvendigt, at du forstår det. Hvis du er 'helt blank' hvad angår hans spørgsmål, hvad søren er så formålet med dit indlæg? Hvorfor ikke lade en, der i det mindste har en idé om, hvad han mener, besvare hans indlæg?

Brian:

Lad os fokusere på, hvad du først skrev:

'Øhhhh, helt blank hvad du spørger om. Beklager.'

Jeg gider ikke engang argumentere for, hvorfor den er unødvendig, så lad os komme videre.

Jeg kan så se, at du sidenhen har redigeret dit indlæg med følgende:

'Jeg hjælper gerne, men der skal nok uddybes'

Det viser jo så, at du selv har indset, måden, din besked lød førhen, var komplet ubrugelig, og at du derfor så det nødvendigt at redigere den. Det vil faktisk sige, at vi nu er enige. Det indlæg i sin første udgave var unødvendigt og trængte til en redigering, og vi er også enige i, at en uddybelse fra den originale posters side var tiltrængt.

Jeg gider ikke engang argumentere for, hvorfor den er unødvendig, så lad os komme videre.

Gider du ikke sende mig en PB hvis du har yderligere kommentarer omkring mine indlæg? Jeg synes efterhånden at der tegner sig et billede i flere tråde, at du gerne kommenterer på andres indlæg og ikke på trådstarters.

jeg har fået på en anden løsen som virker lige nu men jeg skal lige have lavet om på nogle ting. så man kan log ind og den kommer nogle andre menuer frem når det er..

http://www.cssjockey.com/web-development/html-css-tips/jquery-css-login-panel

Jeg har kigget lidt på javascriptet og fundet en løsning, hvis du da ikke har denne endnu

Javascripten ser således ud:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Og min login form ser således ud:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Koden ser ud til at virke hos mig

Håber at du kunne bruge det! :)

Indlæg senest redigeret d. 12.04.2011 23:01 af Bruger #4487
Jeg kigger lige på det, :) men lige nu bruger jeg noget andet som jeg har fundt på google. hvis du gå ind på b2f.dk og klik på log ind.

brugernavn test
kode test1234

ok :) vildt nok

Bare klø på :)

t