Java Log ind

Tags:    java

Jeg sidde her i dag i skole og se et mega fedt Log ind system som var lavet i java tror jeg.

Jeg kan bare ikk husk hvad siden hedder nu ... øhm,

Men der hvor Bruger navn og password skal være der stå "brugernavn ind der hvor man skal skrive det osv..

Håber du kan hjælp mig ellers spørger mig lige så.

44 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt -1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
MB ja det er sådan noget jeg mener bare hvor der stå Brugernavn og password.. :)

Sorry for at jeg ikke har kun forklar det bedre men jeg er desværre ordblind. :S

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 14:56 af Bruger #16353
Undskyld, men jeg bliver simpelthen nød til at give dig minus på et af dine indlæg Jesper.

Det er simpelthen så dårligt formuleret at det ikke giver mening.

Jeg ved ikke om du er ordblind (Og hvis du er så undskyld), men du må meget gerne tage mere end 5 minutter om at skrive et indlæg så både du og andre også får noget ud af det.

MB ja det er sådan noget jeg mener bare hvor der stå Brugernavn og password.. :)

Sorry for at jeg ikke har kun forklar det bedre men jeg er desværre ordblind. :S

Jeg er ikke ude på at diskriminerer dig eller noget, men hvis du er ordblind burde du jo netop tage dig ekstra god tid til at definerer dit spørgsmål ordentligt fra starten, så du ikke behøver at prøve at definere dig efterhånden som du har stillet en del af spørgsmålet.

Hovedsagen er at du i det første indlæg stort set ikke rigtig definerer noget spørgsmål. Det er derfor at Brian skriver at han ikke forstod dig.

Det er helt ok at være ordblind ;) Så det skal du ikke være bekymret for. Men som ordblind kan det være en fordel at du ved at du skal udtrykke dig på en helt anden måde, når din sætningsopbygning er meget forkert og der er mange stavefejl.

Så jeg foreslår at du finder en anden måde at udtrykke spørgsmålene på - men hvordan ved jeg ikke.

Kunne det evt. hjælpe at du skriver dit spørgsmål i Word først og så bruger den indbyggede stave- og grammatikkontrol? Herefter kan du copy/paste det her ind.

Men for at komme tilbage til spørgsmålet :)

Var det løsningen at bruge attributen value="Brugernavn" I dit HTML tag?

Ellers skal du formentlig ud i noget med Javascript, for at løse problemet ordentligt :)

Jeg bruger Cd-Ord til hjælp mig men det nu ikke det vi skal snakke om, men forstår alle hvad det er at jeg søge hjælp efter?

http://www.vcta.dk/forside.aspx

over i højre side.
det er sådan noget jeg mener , om hvordan man laver det?

Nu er det her ikke testet men så vidt jeg kan se er det lavet med et jquery plugin og koden til det er her:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Og ellers skal du lave dine input tags som skal have classen loginboxusername og loginboxpassword. I title attributen skriver du så hvad der skal stå som din start tekst. Husk og inkludere jquery på dit site!

Okay det forstår jeg ikke så meget af omkring det.

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 15:06 af Bruger #16353
Du skal i dit HTML tag input skrive således for at få JQuery'en til at virke.
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Husk at implementere JQuery koden som MB gav dig :)

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 15:09 af Bruger #4487
hvad skal jeg kalde den som MB give mig?

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Dette er JQuery koden, som bliver brugt på den side. Dette er den kode, som du skal skrive i dit HTML dokument, for at få det til at virke.

så jeg kan bare skrive det ind i index.php?

men skal jeg ikke skrive det ind i sådan her;

<script type="text/javascript" src="http://www.b2f.dk/jquery.js"></script>

og så har jeg kaldt den "jquery.js"

kan jeg gøre det sådan der?

ellers forstår jeg ikke helt hvad du mener at jeg skal gøre?

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2011 15:18 af Bruger #16353
t