Kære Udviklere,
Normalt bruger jeg oftest udvikleren til at få noget selvhjælp og hjælpe andre, men nu er jeg godt i gang med mit 4. semester på datamatiker uddannelsen, og da jeg går under den nye studieordning så skal vi som en del af vores 5. semester ud i en praktikvirksomhed. Det er ikke betegnet som lønnet arbejde, fordi man kan få SU under hele dette ophold.
Vi er 3 unge drenge fra Erhvervsakademi Lillebælt i Vejle, der søger efter en praktikplads i området omkring vejle. Praktik forløbet varer ca 3 mdr, og er fra starten af august til midten af oktober. Så hvis jeres/din virksomhed er interesseret i at få 3 energiske unge mennesker ud, så må i meget gerne smide en post eller en mail til mig.
Praktikforløbet kan også kombineres op med at vi skal skrive hovedopgave bagefter, der også varer ca 3 mdr.
Lidt om os.
Vi er 3 unge i alderen 20-22 år. I vores uddannelsesforløb har vi lært at bruge C# som programmeringssprog, men vi har valgt at sige, at vi er meget interesseret i vores praktikperiode, at vi gerne vil lære nye programmeringssprog, så det ikke bliver en for stor hæmsko, at kunne følge en virksomheds daglige gang.
Hvis i har yderligere spørgmål, så spørg endelig.
Indlæg senest redigeret d. 17.04.2011 11:22 af Bruger #6559