php

Tags:    php

<< < 12 > >>
hej jeg har en hjemme side hvor det i siderne er det samme har kørt css på men er rimelig træt at at hver gang jeg retter noget så skal jeg gøre det på samtlige sider. har hørt noget om at man kan noget med php men hved ikke hvor dan

17 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 22 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
unskyld men er rimelig dårlig til at formulere
men
jeg har min sid (index) det er den som folk skal se + de andre 34 sider.
jeg har delt mit template i 2 header.php og foother.php
jeg vil gerne hinte min info ud fra header og foother for at se siderne og for vis der er noget som skal rettes så er jeg fri for at retter det på samplige 34 sider.
hvordan gør jeg det?
min foother ser sådan ud
Fold kodeboks ind/udKode 

Nikolaj, jeg forstår desværre ikke hvad du mener. Er vi stadig i gang med dit oprindelige spørgsmål eller er du ude i et nyt spørgsmål nu?

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg må desværre erklære mig enig med Kasper. Kan du prøve at forklare det på en anden måde?

det samme spørgs må jeg er bare dårlig til at forklare
men prøver igen.
det har ikke noget med css for den har jeg styr på:D

jeg har selve web desigent delt i 2 en (header.php) og en (foother.php)

min header ser sådan ud
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

og min foother.php
ser sådan ud
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

så har jeg min index.php
og der vil jeg gerne have includeteret disse to filer i
så dan at man kan se siden når header og foother er koblet ind i index
håber dette var bedre formuleret er nemlig ikke så god dansk fagligt :D

min side er bare hvid når jeg gør det

min fejl har fået det til at funke nu :d

Nikolaj, det var godt :)

Og så lige lidt off-topic men specielt til dig, Nikolaj: Det er altså ikke din pligt at stemme et hvert indlæg herinde op :). Fx giver det ingen mening at du har stemt mit "Wuhu" indlæg op, og derudover fortæller Karma Top listen at du har givet 138 Karma væk inden for de sidste 30 dage. Det svarer, i dit tilfælde, til 138 stemmer!! Har du virkelig set 138 gode indlæg eller har du mon misforstået formålet med Karma systemet? Det er bestemt meningen at gode indlæg skal stemmes op, men ikke _alle_ indlæg :)

Mvh.

Kasper (TSW)

<< < 12 > >>
t