<div id="boks" osv....

Tags:    html

<< < 12 > >>
Jeg har fået hjælp af en her ind omkring den her kode, ;)

<div id="boks" style="background-image:url('capture.png'); width: 1100px; height: 500px;">

</div>

men det er sådan at nogle af min sider de er lidt længe endnu andre. og hvis jeg sæt auto på height så der hvor jeg bare skrevet utroligt lidt at den bare og der hvor jeg har skrevet.

det er sådan at jeg kun godt tænke mig at den gik helt ned ligemeget hvad!..

håber du forstår mig

du kan se det ind på b2f.dk :)

Eller kan man ikke lave sådan connect til style.css og så lave noget det in ind at den har en form og så få noget skygge på det eller sådan?

20 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan læse meget mere om CSS her http://www.html.dk/tutorials/css/, men måden du laver et connect til en seperat CSS fil er ved at skrive
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Dette skal du indsætte i mellem dine to head tags i Html dokumentet

Nu virker det ! .. takker for hjælpen!

&& martin jeg har læret det der med style.. :) men det er ligemeget nu !

Indlæg senest redigeret d. 01.04.2011 15:56 af Bruger #16353
Virkede det med min-height?? Fordi så er det jo Brian der skal have karma :P

ja da. og jeg havde også lavet en fejl og det var at jeg havde glemt at sæt </div> ind i den :s til sidste i min hjemmeside :)

men takker utrolig mange gerne!!

Dejligt det virker... Held og lykke med projektet frem over :)

Det er bare ikke den rigtige løsning for hvis man har en større/mindre skærm opløsning ser det helt anderledes ud men, hvis Jesper er tilfreds med det så er det løst i hans øjne :)

okay men MB hvordan skulle jeg så lave det?

Tables :), do skal du fjerner fixed på footer for at det virker:

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg synes iøvrigt at det en smule mærkeligt at din baggrund først bliver vist på content div'en og ikke på den omkrænsende div, men browserne (FF og IE) var åbenbart enige om det.

Kan sikkert komme en der kan lave det i CSS.

jeg har prøve at kigge på min gammel computer skærme, og der kan jeg godt se der en fejl omkring det her;

http://localhostr.com/files/qBPSqCy/capture.png

men det er sådan at jeg kun godt tænke mig at den kommer helt ned til footer..
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Hvad skal jeg lave om?

Indlæg senest redigeret d. 01.04.2011 20:05 af Bruger #16353
Hvordan skal jeg lave sådan connent til style.css
MB
prøve give mig et lidt bedre f.eks fordi det der med at bare at skrive ja, det kan jeg godt bruge osv. men hvordan få jeg den over til min style.css? og hvordan skal den her se ud?

<div id="boks" style="background-image:url('capture.png'); width: 1200px; height: 100%;">

og hvordan skal min style.css se ud?

jeg ikke efter dig eller noget som helst. jeg er bare totalt forvirret, Nok pga at jeg er syg :P

ellers prøve at lave en form til mig og skriv noget css kode til mig så kan jeg tag den der fra og sig om det virker eller ikke gøre det?...

Indlæg senest redigeret d. 01.04.2011 15:48 af Bruger #16353
<< < 12 > >>
t