Hvad er jeres favorit-editor ?

Tags:    java

<< < 12 > >>
Hej :)

Jeg ville lige høre hvilken editor i andre bruger til JAVA og hvilken der er jeres favorit (hvis ikke i bruger jeres favorit :) og hvorfor

Min favorit er klart IntelliJ - www.intellij.com. Den har så mange rigtig fede feature som hjælper mig i min udvikling af programmer. Jeg har testet intellij intensivt i en uge nu og jeg bliver ved med at finde nye total lækre ting i den. Det eneste minus der er er at den er dælens dyr :( 395 $ Men jo længere tid jeg bruger den jo mere har jeg lyst til at ofre de penge på den :)

Nu er det jeres tur :)

NZC

Jeg ville lige høre hvilken editor i andre bruger til JAVA og hvilken der er jeres favorit (hvis ikke i bruger jeres favorit :) og hvorfor

Min favorit er klart IntelliJ - www.intellij.com. Den har så mange rigtig fede feature som hjælper mig i min udvikling af programmer. Jeg har testet intellij intensivt i en uge nu og jeg bliver ved med at finde nye total lækre ting i den. Det eneste minus der er er at den er dælens dyr :( 395 $ Men jo længere tid jeg bruger den jo mere har jeg lyst til at ofre de penge på den :)

NZC

jdt-plugin under eclipse - uden sammenligning... MEN det er jo kun begyndelsen... At udvikle til eclipse-platformen er sgu´det sejeste...

Spådom: Om et år bliver alt seriøst java-nyudvikling lavet på eclipse-platformen... ;-)

www.eclipse.org

-eyni

bruger jbuilder8 fra borland

forstår ikke hvorfor i bruger emacs
jeg vil hellere bruge et program som både er editor og compiler
skal siges jeg har prøvet emacs et par gange, og har probs med bare at komme ud af det :)

skal tages med et gran salt

Jeg er helt vil med jedit. Den er freeware og kommer i en rå variant, som ikke kan så meget ud over at åbne alle typer filer, uanset om der står punktum.special eller andet som extention. Så kan man side og glo på noget ulæseligt maskinkode, men -
Forskellige folk skriver plugins til jedit og i kontrolpanelet findes en downloadmanager, som henter en liste over plugins og så er det bare at sætte flueben og trykke hent og vubti så har du en editor som kan hjælpe dig med din html, xml, java mm. og den integrerer ant. Den er bare fabelagtig.
prøv - du kan jo altid smide den ud igen - www.jedit.org

Nils G H Waale

NZC

java.jar.jar.jar

Måtte lige fortælle om mit favorit editor til java, www.eclipse.org , lækkert og utroligt brugbart stykke værktøj fra IBM, og så er det gratis :)

Kan spare dig for mange "dumme" timer ved forkerte små fejl osv... + så findes der et hav af plugins på http://eclipse-plugins.2y.net til alt mellem himmel og jord "næsten"

prøv det, det skader aldrig ;)

*<|:{#

[Redigeret d. 21/05-03 00:30:07 af Jan Rasmussen]

<< < 12 > >>
t