Jeg er helt vil med jedit. Den er freeware og kommer i en rå variant, som ikke kan så meget ud over at åbne alle typer filer, uanset om der står punktum.special eller andet som extention. Så kan man side og glo på noget ulæseligt maskinkode, men -
Forskellige folk skriver plugins til jedit og i kontrolpanelet findes en downloadmanager, som henter en liste over plugins og så er det bare at sætte flueben og trykke hent og vubti så har du en editor som kan hjælpe dig med din html, xml, java mm. og den integrerer ant. Den er bare fabelagtig.
prøv - du kan jo altid smide den ud igen - www.jedit.org
Nils G H Waale
Hej
Jeg ville lige høre hvilken editor i andre bruger til JAVA og hvilken der er jeres favorit (hvis ikke i bruger jeres favorit og hvorfor
Min favorit er klart IntelliJ - www.intellij.com. Den har så mange rigtig fede feature som hjælper mig i min udvikling af programmer. Jeg har testet intellij intensivt i en uge nu og jeg bliver ved med at finde nye total lækre ting i den. Det eneste minus der er er at den er dælens dyr 395 $ Men jo længere tid jeg bruger den jo mere har jeg lyst til at ofre de penge på den
Nu er det jeres tur
NZC
java.jar.jar.jar