Tilbud på hjemmeside ønskes.

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Vi er et ungt og energisk team, som alle læser økonomi på universitetet.

Vi ønsker et tilbud på en hjemmeside, som indeholder:

- Mulighed for videouploads (du skal som besøgende kunne kommentere på disse og like/dislikes)
- Historik / Tidslinie over tidligere uploads.
- Mulighed for afstemning.
- API - til facebook, twitter, youtube mm.
- Oplæg af design er lavet af www.franklyweb.dk

Henvendelser kan ske her i tråden eller på team@judgeme.dk

Ps. i forhold til hvordan sitet skal kodes , vil vi lade det være op til jeres ekspertise :-)

13 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Team Judgeme

Kan I være lidt mere specifikke. Ved et hurtigt øjekast, er der allerede mange spørgsmål:

- Er der brugeroprettelse og login?
- Skal brugere kunne ændre deres oplysninger?
- Er videoer tilknyttet en bruger?
- Hvad menes med afstemning?
- Hvad menes med API? Er det bare deling som i "likes" og "share"?
- Er der behov for admin-modul og hvad skal det kunne?
- Skal admin kunne moderere uploads/kommentarer?
- Stiller I selv serverplads og båndbredde til rådighed?

Og sikkert mange flere spørgsmål :-)

Tak for dine spørgsmål Phillip. Vi skal prøve at besvare dine spørgsmål så godt vi nu kan:

- Ingen brugeroprettelse

- %

- Videoerne er noget vi lægger ud, altså administratorerne.

- Med afstemning menes at ved et oplæg, skal der kunne afstemmes på oplægget. Det kan både være et ja/nej svar, men kan også være en afstemning mellem flere ting (f.eks. hvilken farve er flottest? blå, grøn osv.)

- Med API mener vi at det skal kunne "samarbejde" med facebook, twitter mv. som et link fungerer. Ligesom på denne side: http://www.leksikon.org/, hvor der er mulighed for at dele siden på sin facebookprofil mm.

- Ja, vi skal kunne redigere i siden som administrator.

- Ja.

- Vi stiller selv serverplads til rådighed.

Hvis andre har lignende spørgsmål, så stil dem endelig!

Er der noget i vejen for at Frankly Web også laver resten af hjemmesiden for jer? Da jeg arbejdede der i sin tid var jeg omgærdet af forrygende kompetente mennesker, så kvalitetsmæssigt skulle der ikke være noget at sætte en finger på.

Hej Per.

Nej , det vil der ikke være noget i vejen for, andet end deres timepriser er højere end vi forventer at finde dem til herinde. ( og det er selvfølgelig sagt med respekt, men også med den viden at dette site som skal op ikke vil kræve det helt store)

Men det er klart, at i mangel på bedre alternativer vil vi benytte dem.

Ah, så pris er en væsentlig faktor.

Mht. videouploads, er det så et eksplicit ønske at videofilerne skal uploades og streames fra jeres egen server, eller ville det være tilstrækkeligt at fx. koble en service som fx Vimeo på, der har godt styr på komprimering og effektiv streaming, og så "blot" vise videoerne på jeres site?

Pris er selvfølgelig et parametre som i alle andre sammenhænge i dette samfund, men ikke et bremse, hvis den rette til opgaven skulle dukke up.

Vores videoer skal blot hentes fra vores youtube kanal, så ingen unødvendig serverplads skal bruges på dette.

Hvis I kan sende en detaljeret kravspecifikation med sitemap og beskrivelse af funktioner for hver side samt backend og evt. design, vil jeg gerne give et tilbud.

Mail:
info ( a ) zereshade . dk

Indlæg senest redigeret d. 28.03.2011 13:50 af Bruger #69
Jeg vil også gerne give et tilbud, hvis jeg kan få samme detaljerede kravspecifikation til per snabela sikker-hansen.dk eller som Udvikleren.dk mail.

Jeg kunne også godt give et tilbud, hvisj eg kan få en detaljeret kravspecifikation som PM her på siden (udvikler mail)

Ok, hvis en af jer gider pointe ud hvilke detaljeret krav i vil have specificeret og har brug fo her i tråden, så vil jeg sørge for, at der bliver sendt mail rundt til jer med relevant oplysninger.

<< < 12 > >>
t