Dette er en follow-up på tråden
Feedback på blog (hvor jeg spurgte om feedback på
www.daand.dk, men syntes jeg blev nød til at starte en ny så jeg kunne dele lidt Karma ud.)
Har indset at jeg "sutter" til design, og folk der hjælper mig med at forbedre mine kompetencer indenfor dette fortjener noget Karma.
Har lavet en et nyt design nu, ud fra at jeg kunne høre der manglede noget spranglende og fangende (altså mere end bare en orange farve). Så nu vil jeg godt have noget feedback, har dog ikke sat det op endnu, da det er sent og jeg prøver at lære Ajax så jeg kan bruge det på det nye design.
www.daand.dk/images/nydesign.pngSom sagt er det ikke sat op, MEN! Det blå banner kommer til at strække sig helt ud til siderne af browseren, det hvide under menu punktet "Daand" er hvad der skal være hvis det er den side man er på, og hvis man holder over et menu-punkt. Også skal pigerne få noget hvid lys bagfra når man holder over disse
Af fonts regner jeg med at holde mig på enten Tahoma, Trebuchet eller Calibri i en størrelse mellem 11-14px. Næsten sort skrift (noget ala #2d2d2d) også skal der være plads til RSS, Facebook og Twitter oppe ved banneret.
Nogle klagede over bredden man kan godt være jeg reservere noget af højre side til kategorier. kan ikke se hvor jeg ellers skulle placere dem. Vil gøre dette med en lodret 1 px sort streg som når næsten op til top (mangler måske en 10px) og det er hvad jeg kan tænke mig indtil videre
Så hvad siger I? Har jeg skudt helt ved siden af eller er jeg på rette vej nu?
Indlæg senest redigeret d. 25.03.2011 23:48 af Bruger #16501