Tak Per, jeg går igang lige med det samme.
Er det et anti spyware-malware du kan rekomanderer? Eller er bitdefener god nok til det?
Det er en kode jeg bruger overalt næsten, så det er ret uheldigt.
Hej Brian
- <?php
- $to = "your@domain";
- $from = $_REQUEST['Email'] ;
- $name = $_REQUEST['Name'] ;
- $headers = "From: $from";
- $subject = "Generel Kontakt";
-
- $fields = array();
- $fields{"Name"} = "Name";
- $fields{"Email"} = "Email";
- $fields{"Message"} = "Message";
-
- $body = "Vi har modtaget følgende infomation:\n\n"; foreach($fields as $a => $b){ $body .= sprintf("%20s: %s\n",$b,$_REQUEST[$a]); }
-
- $headers2 = "From: your@domain";
- $subject2 = "Tak for din besked";
- $autoreply = "Vi har modtaget din besked, og vil vende tilbage med et svar hurtigst muligt.";
-
- if($from == '') {print "Hov! Du glemte at skrive en email adress, gå tilbage og prøv igen.";}
- else {
- if($name == '') {print "Hov! Du glemte at skrive dit navn, gå tilbage og prøv igen.";}
- else {
- $send = mail($to, $subject, $body, $headers);
- $send2 = mail($from, $subject2, $autoreply, $headers2);
- if($send)
- {header( "Location: thankyou.php" );}
- else
- {print "Hov, der skete en fejl, og din mail er nu sendt til rummet, hvis det fortsætte så send besked til domain"; }
- }
- }
- ?>
Her er mit template
Nej det går nok, er begyndt at slette alt, så jeg kan komme online hurtigst muligt. Det er virkelig slemt at folk ser mine sider med advarslen, så vil jeg hellere slette så meget som overhovedet muligt, og kommer igang igen. Google siger dog at mine sider ikke er indekseret som farlig, og kan heller ikke finde mine domæner på stopbadware så ved slet ikke hvordan jeg får fjernet den advarsel.
Alas det pisser mig fandme af at folk smider et skide spørgeskema ind på mit site.
Indlæg senest redigeret d. 25.03.2011 15:08 af Bruger #16354